Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

..internet Vol. 1



..ήταν πριν χρόνια, και έτυχε να συζητώ με έναν συγκεκριμένο νοματαίο..
..ήταν η εποχή που ήταν πολύ επαναστάτης, και δραστήριος στις διαμαρτυρίες και άπλυτος και λέτσος (..τον επόμενο χρόνο, στρώθηκε και πήρε το πτυχίο του ΤΕΙ και απ΄ότι έμαθα δουλεύει σε μια εταιρεία)
- ..."Που λες φίλε, είχαμε πριν κάνα δυο χρόνια μια εφημερίδα που βγάζαμε παράνομα και γράφαμε τις θέσεις μας.."
- "Τι μου λες ρε Ευτύχιε! σοβαρά, ε;"

- "Ναι! Αλλά οι μπάτσοι μας βρήκαν και μας την έκλεισαν!"
- " Όχι ρε παιδί μου!! Κοίτα να δείς! καλά και ΄σεις τι κάνατε;"
- " Δεν καθίσαμε με σταυρωμένα χέρια! Κάναμε μια ιστοσελίδα και πλέον γράφουμε ότι θέλουμε ! και φυσικά μπορούμε να απευθυνόμαστε σε όλον τον πλανήτη!!"

-"Μπράβο ρε παιδιά! πολύ χαίρομαι!! ..άλλα ρε συ Τιμόθεε, για να σε ρωτήσω κάτι.."
- "Ναι, πες μου"
- "Να, έχω μια απορία.. οι Μπάτσοι, ξόδεψαν χρόνο, χρήμα και φαιά ουσία για να βρουν που εκδίδατε την φυλλάδα σας και να την κλείσουν"
- "Ναι!"
- "Ε, τώρα που έχετε ιστοσελίδα, δεν θα τους ήταν απείρως ευκολότερο, με ενα κλικ να βρουν ποιοί είσαστε και με ένα ακόμη κλικ να σας κλείσουν;"

...από το κεφάλι του Χαρίλαου, άρχισε να ακούγεται ο ήχος που κάνει ένας σκληρός δίσκος όταν φορτώνει δεδομένα.. ήταν προφανές ότι είχε αρχίσει να επεξεργάζεται πληροφορίες.. αν και η φάτσα του είχε το χαρακτηριστικό ύφος του ΜΑΛΑΚΑ!!

Υ.Γ. εγώ τελικά, ΔΕΝ πήρα ακόμη το πτυχίο μου από τα ΤΕΙ, ΔΕΝ δούλεψα σε καμιά εταιρεία, και εδώ και λίγο καιρό έχω το δικό μου blog !!

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Δεν φτιαχνει καμια σβηστο-σελιδα με πορνο καλυτερα ο Χαραλαμπος;
Αυτην ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα του την κλεισουν οι αστυνομικοι!