Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

ΓΡΙΕΣ!!

..ποτέ μην υποτιμάς μια γρια!

..πας στο Super Market, στο μανάβη, στο περίπτερο ..όπου θέλεις... ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει μπροστά σου στην ουρά μια γρια..
..θα κάθεται υπομονετικά στην ουρά μέχρι να έρθει η σειρά της να πληρώσει.. θα περιμένει να τα τιμολογήσει όλα η ταμίας, και αφού δει στην ταμειακή το ποσό, θα περιμένει να το ακούσει κ α ι από την ταμία, θα ξαναρωτήσει να επιβεβαιώσει "..5 και 48 είπατε;!"
...και αφού διασταυρώσει
ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα ανοίξει η κωλόγρια την τσάντα, να βγάλει το πορτοφόλι, να αρχίσει να ψάχνει στα ψιλά της να βρει ΑΚΡΙΒΩΣ 5 και 48 για να πληρώσει!!

ΑΑΑΑΑ!!!! Τρισάθλιες και ελλεεινές!! ..το ξέρω ότι για να δοκιμάσετε τις αντοχές μου το κάνετε!!! ..δεν μπορεί ! ..δεν εξηγείτε αλλιώς!!
ΠΟΣΟ μυαλό ή στοιχειώδη λογική μπορεί να απαιτείται για να ξέρεις ΠΕΡΙΠΟΥ πόσο κάνουν αυτά που πήρες ..και πόσο ΓΙΔΙ πρέπει να είσαι για να ψάχνεις να βρεις τελευταία στιγμή μονόλεπτα και διλεπτα!!

..έχω αρχίσει να πιστεύω ότι μάλλον ΕΓΩ θα έπρεπε να ήμουν ο Δαλαϊ Λάμα ...το έχω αποδείξει με την ψυχραιμία και την αυτοσυγκράτηση που έχω δείξει τόσα χρόνιια!!

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

χαχαχαχαχα! Μου θυμισες τη σκηνη του Mr.Bean με τη γρια στη σκαλα!!!