Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

...Τρεχάτε καλά μου αρκουδάκια!



..το πόσο δυσανασχετώ με τους "οικολόγους" ποτέ μου δεν το έκρυψα!!
Ίσα ρε μάστορα! Ποιός σε διόρισε εσενα "Οικολόγο" και μένα ..(δεν ξέρω, ποιό είναι το αντίθετο του οικολόγου;!!)
..καλά που είστε και 'σεις και σώζετε το οικοσύστημα απο τις μαλακίες μας!!
..ας διασκεδάσουμε λίγο με δαύτους!! ..βέβαια μόνον εμείς θα διασκεδάσουμε γιατί το αρκουδάκι..πλεον θα βλέπει άνθρωπα και θα βουτάει από μόνο του στη θάλασσα.. να μεταναστεύσει!!
..σαράντα νοματαίοι, με βάρκες, ελικόπτερα, αναισθητικά, κάμερες .. τα έβαλαν με το καημένο το ζωντανό!! (..εδώ ταιριάζει σχεδόν απόλυτα το ανέκδοτο με τους μπάτσους που τους έστειλαν στο δάσος να διαπιστώσουν αν υπάρχει κανένας λαγός, και μετά από μια ώρα βγήκαν με μια αρκούδα μαύρη στο ξύλο, μες τα αίματα να κλαίει φωνάζοντας "Εγώ είμαι ο λαγός! Εγώ είμαι!! ..μη βαράτε άλλο!!")
..δεν την βλέπω την αρκούδα να ξανανεβαίνει σε βράχια, και μάλιστα να συμβουλεύει και τα εγγόνια της περί αυτού!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: