Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Μίσος!!

..ΠΑΡΤΑΑΑΑΑ!!!
...για ρίχτε μια καλή ματιά γύρω σας.. καλή είπαμε!!
..δεν σου δημιουργείται η εντύπωση ότι όλα είναι υπ' ατμόν; .. ότι τα πάντα είναι έτοιμα να εκργαγούν;
..αυτό σκεφτόμανε και ΄γω τις γνωστές (..τις προάλλες ντε!) και αναρωτιόμανε γιατί οι άνθρωπες δεν εξεγείρονται, δεν διαμαρτύρονται..
..το μίσος καλόι (..και κακοί) μου φίλοι! .. το μίσος!
..εδώ και δεκαετίες, το μίσος (..με την καλή έννοια, αυτή της ανταπόδωσης στην αδικία, αυτή του " στην έχω φυλαγμένη ρε καργι..όλη γι' αυτό που έκανες!!") ..έχει γίνει ταμπού!
..κυρίως απο εφημερίδες, τηλεοράσεις κτλ. και έπειτα και από τις υπόλοιπες δομές της κοινωνίας!
...όχι mon petites amis!! δεν είναι πρέπον να οργιζόμαστε και να ζητούμε τιμωρίες παραδειγματικές!! Mais Non!! είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι! δεν αρμόζουν αυτά σε μας!

...δεν πρέπει να οργίζομαι, ούτε να μισώ όσους δολοφονούν παιδιά! ..δεν πρέπει να μισώ τους αδίστακτους που δεν αφήνουν χώρο να αναπνεύσω ούτε εγώ ούτε κανένας στην χώρα μου, δεν πρέπει να μισώ αυτούς που για να ρίξουν μια ακόμη μπετονιέρα τσιμεντάκι έχουν γαμήσει ότι δέντρο και χορτάρι φύεται στο σύμπαν!
..λες και δεν είναι συγκεκριμένοι άνθρωποι και ομάδες ανθρώπων (με φάτσα και ονοματεπωνυμο, που τα κάνουν αυτά!)-
..δεν πρέπει να μισώ ...
..όλα οφείλονται στις περιστάσεις! ..στις καταστάσεις .. στις συγκυρίες
...και αφού εχουν κάνει τον μέσο άνθρωπα να αισθάνεται τύψεις και να μην μπορεί να φωνάξει ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟ...!! ... τα κρατάει μέσα του και σιγά σιγά αρχίζει (ασυναίσθητα) να μισεί και να σιχαίνεται τον εαυτό του!!

Υ.Γ. εγώ προσωπικά (..λές και υπάρχει ΕΓΩ χωρίς να αναφέρεται προσωπικά!!) το κουσούρι μου το έχω!! Μισώ συγκεκριμένες συμπεριφορές, καταστάσεις, πρακτικές ..
Υ.Γ. 2 ...επειδή θα βρεθούν και οι κλασικοί που θ' αρχίσουν τα "Μα είναι δυνατόν! δηλαδή προωθούμε το μίσος ;!!" ..τους απαντώ! ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: