Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

..Πόσο κάνει να τελειώνουμε!

..είχα σήμερα μια συζήτηση, η οποία ξανα- έθεσε ένα ζήτημα.. υπαρξιακής φύσεως!
.. μιλούσα με φίλο καλό και αγαπημένο, αυτός πρότεινε ότι πλέον τα πάντα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με βάση οικονομοτεχνικά κριτήρια.. εν ολίγοις "τελικά, ίποτα δεν είναι υπεράνω χρήματος" ..και όλα αυτά τα έλεγε συνειδητοποιημένα και με όση πίκρα και ρεαλισμό μπορούσε να βάλει για να τα υποστηρίξει.
..πήγα να αντιτεθω.. αλλά να αντιτείνω τι;!! .. τι να αναφέρω για να υποστηρίξω ότι υπάρχουν πράγματα που είναι πέρα από οικονομίες και χρήματα; ..σκέφτηκα, σκέφτηκα, σκέφτηκα .. δεν βρήκα και τίποτα .."ωραίες μαλ..κιες έχεις για αρχές φιλαράκο" είπα στον εαυτό μου ... "γι΄αυτό βρίσκεσαι εδώ που βρίσκεσαι!"
" Μα.. μου αρέσει εδώ που βρίσκομαι!!" ..άκουσα τον εαυτό να απαντά χαμογελώντας!!
..το βούλωσα..

Υ.Γ. δυο πράγματα δεν έχω αγοράσει Π Ο Τ Ε !!
..sex
..καινούργια μηχανή - αυτοκίνητο
.. γι΄αυτό μου έχουν στοιχίσει πανάκριβα!!!

2 σχόλια:

Poulman είπε...

Ωραιο θεμα.
Τι να σχολιασω; Με καλυψες πληρως.
Να προτεινω μονο, οποιον ειναι ψαγμενος, να βρει και να ακουσει το τραγουδι του Χαρρυ Κλυνν με τιτλο "το χρημα ειναι θεος".

Υ.Γ. Οσο για το υστερογραφο σου, ουτε κι εγω εχω πληρωσει για sex. Ειναι εναντια στα πιστευω μου. Ομως, παρομοια με μια σοφη ρηση: "Η σχεση ειναι ενας πολυ ακριβος τροπος για να μπορεις να κανεις ποτε-ποτε τσαμπα sex"

Poulman είπε...

Ασχετο... πηρα το θαρρος να προσθεσω ενα link προς το blog σου στο site μου www.poulios.4t.com