Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

...(ΞΕΝ) Ερωτική πόλη Νο2


..μετά από απαίτηση του κοινού.. συνεχίζουμε!!
..και ποιός είσαι 'συ ρε μάστορα (..φχαριστώ για το κομπλιμάν!) που θα μας λες π@π@ριες του τύπου "ΔΕΝ είναι ερωτική πόλη η Σαλόνικα" ..να 'ουμ!!
                       ...έχω βαρεθεί ρε 'σεις!
                              Τηλέφωνο:  (σε φίλες, φίλους, γνωστούς -ες, αγνώστους -ες, )
     -γειά σου ............. τι γίνεσαι; Έλεγα να τα λέγαμε μωρέ, γι 'αυτό πήρα..  
      - αχ, ναι βρε 'συ ! αλλά δεν μπορώ τώρα γιατί:
-έχω δουλειά
                          -είμαι κουρασμένος -η από τη δουλειά
                            - έχω διάβασμα
                              -έχω δουλειές στο σπίτι
 
                        ...και καλά να δεχθώ ότι το 80% από αυτούς, θέλει απλά να με ξεφορτωθεί (άσχετα αν οι ίδιοι επικοινωνούν μαζί μου σε κάθε ευκαιρία,  έτσι απλά για να επικοινωνήσουν)  ..το άλλο 20% μάλλον θα έχει καταλάβει ότι 
                          -εγώ ΔΕΝ έχω δουλειά
                             -εγώ ΔΕΝ κουράζομαι ποτέ
                               -εγώ ΔΕΝ έχω σπίτι (..μόνο μαγαζί) 
                                 -ΔΕΝ έχω δουλειές..
  
                 ..ουστ ρε ξενερώματα!! 

                                

Δεν υπάρχουν σχόλια: