Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Com ΜΠΛΕΞ ..




..ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ !!!
..ή μαλλον ... για κάτσε ..!!

ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ!!
..Ναι!! ..αυτό είναι πολύ καλύτερο!! ..να τα προσέχουν, να τα φροντίζουν, να τα μεγαλώνουν, να τα προστατευουν!
..ναι ρε! Μη μου πειραζεται το κομπλεξ!! Άστο κάτω! να πα να βρεις δικό σου!!
..μονο αυτό μου απέμεινε να με χαρακτηρίζει!! .
.ο ακομπλεξάριστος (..αλήθεια.. υπάρχει τέτοιος άνθρωπας ;!!) είναι καταδικασμένος στην αφάνεια ..stealth θα είναι ο καψερός χωρίς ένα μικρό κομπλεξάκι να τον θυμόντε οι αλλοινοί ... "Ο Stam που δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει μωρέ;!!" .."έλα ρε !! η Σούλα η Ψωνάρα!!" .. "ξέρεις ρε για ποιόν μιλάω!! ..για τον Μπάμπη, τον κολλημένο με την καθαριότητα!"
..το κόμπλεξ είναι μεγάλη υπόθεση την σήμερον (..και την εχθές ήταν αλλά η σήμερον είναι πχιο σημαντική)
...γι 'αυτό κοίτα να βρεις ένα καλό!!
..να 'χουν να λένε για σένα!!
Edit:
..μη σε ρωταει η γκόμενα, "αχ και τι κόμπλεξ έχεις;!!!!!"
..και να ντρέπεσαι να απαντήσεις!!!
..βρες κάτι εντυπωσιακο!!
.."που λες φιλαράκι! ..έχω βρεί ένα κόμπλεξ.. πολύ power!! ..καμιά γκόμενα δεν μπορεί να αντισταθεί!!"
.." Τι λε ρε ανυπέρβλητε μεγιστάνα των κόμπλεξ!!! ..για πε το μας και μας!!!"
..."Α πα πα !! δεν γίνεται !! ..έχω κόμπλεξ"!!!

4 σχόλια:

dsquared είπε...

Μιλας εκ του ασφαλους, σιγα το κομπλεξ που εχεις!
din

Stamskoup είπε...

..ναι ρε γαμώτο!! ..πάντα ένιωθα μειονεκτικά για το κόμπλεξ μου ..είχα κόμπλεξ για το κόμπλεξ μου ..
..το είχα μικρό το κομπλεξ μου!!
..κόμπλεξ ειναι αυτο;!! ..να σε ρωταει η γκόμενα "ποιό ειναι το κόμπλεξ σου?!!" και 'συ να ντρέπεσαι ν'απαντησεις!!
χαχαχαχαχααχχαχαχαχα ..πολυ καλο! το προσθετω στην αρχική ανάρτηση

tsaousa είπε...

Ρε γαμώτο, αν σε ρωτήσει η γκόμενα τέτοιο πράγμα τη στέλνεις στα κόμπλεξ της.

Poulman είπε...

Το δικο μου κομπλεξ αποτελει διασταυρωση κομποστας και wettex!
Σοβαρα, απο κομπλεξ - ειμαι κομπλε!
Το ωραιο ειναι πως τα κομπλεξ μου ειναι αλληλοσυγκρουομενα:
Κομπλεξ κατωτεροτητας μαζι με ματαιοδοξια.
Κομπλεξ του φαλοκρατη σε συνδυασμο με κομπλεξ μη με αποκαλεσουν μισογυνη.
κλπ κλπ κλπ
Κομπλεξ του μικροτσουτσου*μπιιιπ* -παντως- δεν εχω. Εχω πολυ μεγαλη...
...
...ιδεα για τον εαυτο μου!