Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

31 and counting..


.. ο παππούς, ήταν το πρώτο παιδί της προγιαγιάς μου που επέζησε ..είχε χάσει πολλά.. και έτσι τον ονόμασαν Σταμάτη .. το κακό είχε σταματήσει. 54 χρόνια μετά έγινα ο δεύτερος Σταμάτης ... πριν από μένα, η μάνα μου έχασε και αυτή δυο νεογέννητα μωρά!
..Αυτά για το όνομα ..ούτε Γιωργάκης ούτε Μάκης ούτε Λάκης! ..ινδιάνικα πράγματα ..
..οι ξένοι που με ρωτάν oh! what a strange name! ..παθαίνουν ένα freak out μόλις μαθαίνουν τι και πως..
21 Ιουνίου 1978 ...μια μέρα μετά τον σεισμό της Θεσσαλονίκης, ανέπνευσα τον πρώτο μου αέρα στις Σέρρες ..θερινό ηλιοστάσιο.. η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου .. η τελευταία μέρα των διδύμων.
..ταγμένο με είχε η μάνα μου στον Άγιο Γεώργιο, και έτσι με βάφτισαν στην ομώνυμη εκκλησία του διπλανού χωριού ... μαζί με έναν μικρό τσιγγάνο! ..στην ίδια κολυμπήθρα, στο ίδιο νερό (μόλις παω χωριό θα ποστάρω και φωτό!) ..δεν ξέρω ποιός είναι, πως τον λένε, που ζει, τι κάνει ..αλλά μοιραστήκαμε το ίδιο νερό ...τσιγγάνος τιμής ένεκεν λοιπόν!
31 χρόνια με απ' όλα! Αφρική, Ελλάδα, χωριό, πόλη, άλλη πόλη, Φ Ι Λ Ο Ι (..είμαι πλούσιος!), φόλες, πίκρες, χουνέρια, τα δόντια του χάρου από κοντά 2 -3 φορές (..έχει τερηδόνα)...
..ΜΟΤΟ..
..ΔΙΚΗ μου δουλεια..
..γυναίκες ....
..από τα "Καλά κορίτσια" ..τα είδαμε τα χαϊρια μας !! ..για "καλά κουσούρια" πρόκειται και τίποτα άλλο! (..άντε να κανετε την μάνα σας περηφανη ..και μετα γηροκομήστε την!)
..με τα "Κακά" (δε φανταζεσαι!) κορίτσια ..έγινα άνθρωπας!! ..ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ φχαριστω!

..και έχεις την ......... να σου πετάει :
..αχ! πως νιώθεις που μεγαλώνεις βρε Stam;!!!

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!
31 and counting ο Higlander!!!

8 σχόλια:

tsaousa είπε...

Να ζήσεις Stamskoup
και χρόνια πολλά
μεγάλος να γίνεις με Stamkoup πολλά!!

ΠΌΛΥΧΡΟΝΟΣ, ΑΝ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΙΑΓΑΠΑΣ1

Stamskoup είπε...

..θενκ γιου tsaousa!! ευχες ελήφθησαν και ανταποδίδονται ενισχυμένες!

..προς το παρόν είμαι πολύχρωμος (..το πήρα το χρωματάκι μου) και αγαπώ όσους με χαίρονται!! ..αλλά έχω καιρό ακόμη!! ..πάνω στην ανάπτυξη είμαστε tsaousa!!

dsquared είπε...

Να μας ζησεις Σταματακο!
Να σαι παντα ευτυχης και ορεξατος για νεες περιπετειες!

din

tsaousa είπε...

Ε, τότε, πολύχρονος και ΚΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Σταμάτη! Δεν ήξερα ότι σε λένε Σταμάτη, από τη din το είδα).

Stamskoup είπε...

din ..σε ευχαριστώ πάρα πολύ! ..να 'σαι και ΄συ πάντα κάλά, και να περνάς καλύτερα!!

..tsaousa ..Σταμάτης Skoup ..στη διάθεσή σας!!

..din και Tsaousa ..υποδείγματα γυναικών, παραδείγματα ανθρώπων και επιτομές blogers σας (ξανα) ευχαριστω!
..αντε και οταν μεγαλώσουμε ... ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΚΡΥΝΟΥΜΕ!

Zpi είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητέ Stamkoup.
Να σας χαιρόμαστε και να σας καμαρώνουμε.

ΥΓ: Πφφ με το ποστ συνειδητοποίησα ότι σε λίγο πατάω κι εγώ τα 31. Είχα την εντύπωση ότι το κοντέρ δε θα χρέωνε μετά τα 30...

Stamskoup είπε...

Zpi φίλε!!! ..φχαριστώ κάμποσο!!

..οχι ..η ταρίφα χρεώνει κανονικά φίλε!! ..εσύ απλά απόλαυσε την διαδρομή!!

Poulman είπε...

Να πω ενα ηλεκτρονικο "χρονια πολλα" κι εγω!