Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

stereo τυπα


..Tori Amos

Ω! καλωσήλθατε στην εποχή μας monsieur!! ..περάστε περάστε!
..μια στιγμή να σας φέρω τον ανανεωμένο κατάλογο στερεοτύπων τύπων και συμπεριφορών - collection Άνοιξη - Καλοκαίρι 2009 ..για να διαλέξετε αυτό που σας ταιριάζει!
..έχουμε στύλ γιά όλους!!
..χμμ για να σας δω λίγο
..α, μάλιστα! ..νομίζω πως θα σας πήγαινε γάντι ένα στυλ "Gamao Kai Derno " φοριέται πολύ απο τους άντρες στις μέρες μας!
..πως;! δεν σας αρέσει.. κανένα πρόβλημα! ..μπορείτε να περάσετε στο δοκιμαστήριο να κάνετε μια πρόβα στο σετάκι Ruthless Karieristas
..α, σας στενέυει πολύ ..για να δούμε, για να δούμε ..
..θα θέλατε να δοκιμάσετε ένα σύνολο της φίρμας PartyDog; ..είναι το απόλυτο must για όλα τα κομματόσκυλα που σέβονται τον εαυτό τους!
..ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΤΕ!! ..μην φωνάζετε!!
..είστε απαιτητικός! ..ΛΟΙΠΟΝ! το βρήκα! ..Trendy Αγορίνα!! ..και όποτε θέλετε, το συνδυάζετε με ένα Topάκι Xeftilise και θα είστε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος!
..ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ!!
...ε, πια δεν μας μένουν πολλές επιλογές...
Ποδοσφαιρομαλάκας;
..μα σας είπα!! μη φωνάζετε!! ..την δουλειά μου κάνω!
intellectuell λέτσος;
..ούτε αυτό
ΜΑ κύριε μου ! αυτά είναι τα μοντέλα μας! απο αυτά πρέπει να διαλέξετε!!
...ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ! ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ !! ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ!!
...ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ !! ...ΠΟΥ ΠΑΤΕ ! ΓΥΡΙΣΤΕ ΠΙΣΩ!!!
...ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!! μα που ακούστηκε "Θα μ'αρέσει ότι μ'αρεσει εμένα!" αυτό είναι εξωφρενικό!! ..δεν θα μπορείτε να μπείτε πουθενα!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ!! ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!
ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ..ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!! ΘΕΕ ΜΟΥ!!
..καλά !! εσείς θα έχετε το πρόβλημα!!

Υ.Γ. ντύνομαι μόνος μου

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Μου αρέσει το ντύσιμό σου καθώς και οι απόψεις σου... Είμαστε κι οι δυο εκτός εποχής? (σαν πρώιμες φραουλίτσες?)

Stamskoup είπε...

..Δανάη εμείς είμαστε ..Εξωτικά φρούτα!! ..δεν έχουμε συντηρητικά και δεν αντέχουμε πολύ στο ψυγείο ..τρωγόμαστε έτσι όπως είμαστε!

dsquared είπε...

Τελικα τι θα φορεθει το καλοκαιρι 2009? Να ξερω τι να διαλεξω αυτες τις μερες που θα βγω για shopping.

din

Stamskoup είπε...

..φίλη μου καλή din.οι τελευταίες τάσεις απο τις πασαρέλες επιτάσουν chic bloging και ανέμελες σιχτιροαναρτήσεις!!

dsquared είπε...

Μωρε δεν πανε με τα φυσικα μου χρωματα, παλι κατι κλασσικο θα διαλεξω.
Καλο πασχα!

din