Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Χελπ ?

..κατέβαινα χθες το βραδυ (..με τη μηχανή φυσικα) απο πανόραμα για Νεάπολη.. ωραια, ήρεμη και δροσερή βραδια ..όπως έπρεπε..
..πριν βγω στην επταπυργιου, αντιλαμβάνομαι βέσπα να έχει πέσει.. ο αναβάτης έχει πλακωθεί και δεν μπορεί να σηκωθει και τα κωλοάμαξα να βγάζουν φλας και να προσπερναν!! (..καριόληδες γαμώ τα κουτάκια σας και την ψευδαίσθηση οχύρωσης που σας δίνουν!!! σπαρταράει άνθρωπος στον προφυλακτήρα σας και πατάτε γκάζι να φύγετε γρηγορότερα!!)
...φλας .. βαζω την μηχανή με φλας μπροστά απο την πεσμένη βέσπα (να κάνω screen στους μαλάκες με τα αυτοκίνητα) και αφού τσεκάρω κίνηση ..ξεκαβαλάω και τρέχω (ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ!! ..προτού βοηθήσουμε σε οτιδήποτε, ασφαλίζουμε πρώτα τον εαυτό μας απο τον κίνδυνο που απειλεί το θύμα ..εχω βαρεθεί να ακούω "Παρασύρθηκαν απο διερχόμενο αυτοκίνητο ενώ προσπαθούσαν να βοηθήσουν")
..παππούς στη βέσπα..είχε σφηνώσει ανάμεσα στη βέσπα και το πεζοδρόμιο.. ευτυχώς δεν είχε χτυπήσει
"ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ! " ..κουβέντα ο παππούς
..τραβάω την βέσπα στην άκρη να ξεσφηνώσει και σηκώνεται μόνος του
"ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; ΧΤΥΠΗΣΕΣ; ΠΟΝΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ; ..ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ;"
..στ' αρχίδια του ο παππους, έψαχνε να βαλει μπρος την βέσπα να φύγει .. είχε στραβώσει το φτερό και φρενάριζε την ρόδα..
.."ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ... ΘΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ"
...κουκουρούκου ο παππους ..με έγραφε κανονικα!! ..εγώ μιλούσα και αυτός βαρούσε μανιβέλα να φύγει!!
..του ξεσφήνωσα το φτερό και τον άφησα να σπρώχνει ...δεν είχε τίποτα, μια χαρά έσπρωχνε.
..ξανακαβάλησα και εγώ και σε λίγο ημουν σπίτι ..καθώς ξεντυνόμουν έπεσε στο μάτι μου σε έναν τσαμπουκα (ψήσιμο απο την εξάτμιση του XT) στην γάμπα ..είχε μείνει ο Τάσος στου διαόλου τη θεία πάνω στο βουνό ..γύρισα.. τον βρήκα και τον έφερα πίσω ..κάηκα άσχημα στην προσπάθεια (πολύ σπρώξιμο, πολύ σαβούρδα) αλλά αμα χρειαζόταν το ξαναέκανα ΤΩΡΑ (..γεια σου Τάσο αδερφέ!! ..κάπου στην Αθήνα)

ρε γαμώτο ... δεν φτάνει που δεν σταματά κανείς να βοηθήσει ( κανεναν και με κανέναν τρόπο) ...και αυτοί που πας να βοηθήσεις, σε κοιτάν σαν ούφα.. τους είναι αδιανόητο αυτό που πας να κάνεις!! ..ναυαγοσώστης είσαι ..βλέπεις τον άλλον να έχει πιει την γκαζόζα με τον ντενεκε ... βουτάς και τον φτάνεις.. του δίνεις το σωσίβιο (το έχει αρπάξει πριν το δώσεις) και του λες "ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ; ΕΙΜΑΙ Ο ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗΣ, ΠΙΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ"
..και ο επιπλέοντας (..οχι για πολύ ακόμη) χαϊβανοκάγκουρας σε κοιτά απορρημένος !!
..ΟΧ.. γκουχ, γκουχ.. γκλου γκλου ΟΧΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ! ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ!! ... και να βυθίζεται καθώς τα λέει αυτά!!
..ρε μαλάκες!! τζάμπα είναι! free of charge!! ..αλλά μάλλον αυτό είναι που δεν μπορείτε να καταλάβετε!! ότι υπάρχουν πράγματα που τα κάνεις τζάμπα.. ηρέμησε, δεν θα ξεφτιλιστείς αν σε βοηθήσει κάποιος!

..ας είναι ..εγώ συνεχίζω να έχω τον νου μου ...αν χρειαστεί, θα κανω ότι μπορώ ...για να έχω την ψευδαίσθηση απλα, ότι αν ποτέ χρειαστώ κάτι και εγώ ..δεν θα με προσπεράσουν βιαστικοί για να μην με βλέπουν να σπαρταραω
.. ίσως βρεθεί κάποιος

6 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

αν μου υοσχεθείς πως δε θα ματώνεις πάνω στη καινούργια ταπετσαρία (είναι γνωστό πως το αίμα δε βγαίνει με τίποτα!) θα σταματήσω εγώ.μιλάμε για μεγάααααλη αλτρουίστρια!
καλή σου μέρα :)

Stamskoup είπε...

..καλημέρα εν δυνάμει σωτήρα μου!!
..θα προσπαθήσω να μην ματώσω πολύ ..αλλά αν δεις ότι παρ' ολα αυτά στάζω πολύ ..πέτα με και στο πορτ μπαγκαζ μωρε!!

Poulman είπε...

Α ρε Αη-Μοτορη!!!
Αφου δεν ειχε και καμια μαγκουρα ο μπαρμπας να σε αρχισει στο κεφαλι:
"Ασε με ησυχο! Παλιο-τεντυ-μποϋ! Αλητη! Μηχανοβιε!"
Μη προσπαθεις να σωσεις αυτους που δεν θελουν να σωθουν.

dsquared είπε...

Κανε το καλο και ριξτο στο γιαλο.

din

Poulman είπε...

Κανε το κάκο και ριχ'το σε αλβανό!

tsaousa είπε...

Χτες μόλις είδα ένα ντελίβερι μποϊ να πέφτει απέναντις μου στα φανάρια, χωρίς προφανή λόγο, ολομόναχος ήταν στα φανάρια, λάδια δεν είχε κάτω, δε θέλει και πολύ.
Σταμάτησαν αρκετοί για βοήθεια και μου έκανε εντύπωση.