Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

..καμερες...


..ολική επαναφορά των καμερών.. αυτό βγήκε και είπε σήμερα ο υπουργός ...
..όλα αυτά που έγιναν ..όλα αυτά που συνέβησαν ...όλος ο κακός χαμός ...
..ήταν για να ξαναβάλουν στην πρίζα ...τις κάμερες..
..και σκέφτηκα.. είναι τόσο αδίστακτοι ώστε ρημάξουν τα πάντα για δεκα κάμερες.. για πιο σημαντικα πράγματα .. τί είναι ικανοί να κάνουν ;
..όμως .. υπάρχουν άραγε πιο σημαντικά πράγματα;
..τις 2 τελευταίες ημέρες κράτησα και κοίμησα στην αγκαλιά μου την ανιψιά μου ..7 μηνών.. μόνον εμένα δεχόταν να την κρατήσω στην αγκαλιά μου (ο αδερφός μου είχαν βγει μια βόλτα) ..και όπως μου χαμογέλασε λίγο πριν κλείσει τα ματάκια της ... ΠΟΝΕΣΑ
..τι εχω να αφήσω εγω σε αυτό το πλασματάκι ; ..την περιουσία μου; ..την ηθική και τις αξιες μου; ..οι ιστορίες απο όμορφα χρόνια θα είναι απλά ..ιστορίες όταν θα μεγαλώσει ..τα ζόρια που θα τις λεω ότι πέρασα, θα είναι και αυτά ..ιστορίες μπροστά σε όσα θα περνάει και θα περάσει ..οι ιστορίες για τον big brother θα είναι outdated απο τα γεγονότα

..το show μόλις αρχίζει

..βάστα γερά στα ποδαράκια σου ομορφιά μου.. κοίτα να γίνεις δυνατή και να ακονίσεις το μυαλουδάκι σου μπας και κόψεις εσυ το δίχτυ που μας τύλιξε..

..κάποια άλλα παιδάκια ..έχουν αρχίσει


Υ.Γ. και ΄γω; και 'γω ..κάθομαι τώρα εδω ..και σκέφτομαι αυτά για σένα ..μόνον αυτό μπορω

5 σχόλια:

tsaousa είπε...

Τα ίδια σκεφτόμουν όταν γεννήθηκε η κόρη του αδελφού μου...

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Δεν είναι απλά δέκα κάμερες. Τυχαία λες μας επισκέφτηκε ο άγγλος να μας δώσει τα φώτα του-μαζί με τον καινούργιο τιμοκατάλογο βέβαια-?
Όσο για τα σημαντικά... σημαντικό είναι πάντα αυτό που κρατά τη σκέψη σου σε κίνηση. Αυτό νομίζω..

Stamskoup είπε...

..tsaousa : κάποιες σκέψεις τελικά είναι κοινές επειδή πηγάζουν από κοινούς προβληματισμούς

..aSeToΝ ..το δέκα σχήμα λόγου είναι φυσικά ..(όσες και να είναι είναι πολύ λίγος λόγος για αυτά που συμβαίνουν και αυτά που θα συμβούν)
..σημαντικό είναι όντως ότι κρατά την σκέψη σου σε κίνηση και σε εγρήγορση ..η πάλη είναι να μετουσιώσουμε την σκέψη αυτή σε κάτι ουσιαστικό στον πραγματικό κόσμο..
..τα θερμά μου σέβη Κυρίες μου! ...σας ευχαριστώ που παρακολουθείτε το ιστολόγιο μου και το περιεχόμενο του.. του δίνετε μεγαλύτερη αξία απ' όση μπορώ να του δώσω από μόνος μου!

Unknown είπε...

Γεγονός είναι πως τα παιδιά ιδιαίτερα είναι πολύ προσαρμοστικά όντα. Όταν εσύ θα της διηγείσαι τέτοια πράΓματα, μπορεί να σε κοιτάει σα να είσαι κανένας εξωγήινος γιατί τα φυσιολογικά για αυτήν θα είναι αυτά που ζει εκείνη.

Όσο για το ιστολόγιο...δεν είναι ότι είσαι φίλος μας, είναι ότι μας αρέσουν τα γραφόμενά σου.

Stamskoup είπε...

Δανάη εσύ συγκεκριμένα είσαι φίλη φοβερή και ανεπανάληπτη ..αν τώρα σου αρέΖουν και αυτά που γράφω..!!
..τα παιδιά όντως είναι ο ορισμός της προσαρμοστικότητας ..αλλά ο προβληματισμός μου είναι πως το πεδίο της θα έπρεπε να είναι η προσαρμογή σε νέες προκλήσεις που θα τα κάνουν καλύτερα και όχι να προσαρμοστούν απλά για επιβίωση κάτω απο απάνθρωπες συνθήκες ..αυτά ήθελα να πιστεύω ότι τα είχαν ξεπεράσει δια παντός οι πρόγονοι..