Κυριακή 19 Απριλίου 2009

Χριστός Ανέστη

Yo! Θείτσα!

ΣΚΗΝΗ 1η
-Χριστός Ανέστη παιδί μου! (Θείτσα)
-ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΑ! (Μήτσος!!)
..παγωτό θείτσα ..η νέα γεύση της άνοιξης απο την MitsosIce.. (γεια σου φίλε ανυπέρβλητε!!)

ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΣ 2η
..Από μικρό μικρό παιδάκι ..ΔΕΝ μπορώ να φαω τυρί (καθόλου, τίποτα, μου είναι αδύνατο!) και σιχαίνομαι τα αρνιά, κατσίκια, προβατίνες και γενικά ότι κάνει μπέ (..απίστευτη μπόχα!) ..οποτε όπως καταλαβαίνει ο καθείς ..για εμένα τα πάθη αρχίζουν μετά την ανάσταση ...
- ΕΛΑ Stamskoup !! τσίμπα λίγο κοκορετσάκι!!
-Κάτσε να σου βάλω ένα καλό κομμάτι πρόβατο!!
- Φαε Φαε!! είναι ωραία φέτα!! την φεραμε απο το χωριό!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
..μάλλον είμαι ο μοναδικός άνθρωπας που το πάσχα πάντα χάνει κανα δυο κιλά ..γινομαι veggie απο ανάγκη!

..γεια σε όσους πέρασαν καλα!
..εγώ έλιωσα στον ύπνο !

2 σχόλια:

dsquared είπε...

Αυτο τις μερες εχασα 800 γρ., μαζι σου και εγω.
Kalo maw ekane telika to pasxa.

din

Stamskoup είπε...

..Pasxa diet din!!