Σάββατο 4 Απριλίου 2009

...τζίρος..


..το ψάρεμα τελικά δεν με κράτησε .. δοκίμασα αρκετές φορές πιτσιρίκος με δυο θειους, δεινούς ψαράδες, ..αλλά δεν ..
..απ' όλους τους τρόπους ψαρέματος, έναν δεν μπορούσα με τίποτα ..το δίχτυ. Δοκίμασα και με καλάμι και με ψαροτουφεκο (κάπου τα έχω παρατημένα) ..αλλά το δίχτυ με τίποτα! ..πολύ ανέντιμος τρόπος (..σώπα ρε φίλε!! ..τράβα πιάσε 2 κιλά σαρδέλα και 3 κιλά αθερινα με καλαμι και ψαροντουφεκο και ελα να με πεις!! .. το ξερω, αλλά εξακολουθω..)
..το ίδιο και στη δουλεια.. δεν ξέρω τι σκατά επιχειρηματίας είμαι αλλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου η αύξηση του τζίρου.. δεν γουστάρω να κάνω πελάτες μου όλο τον κόσμο ( ..κομπλε με τους μαλάκες και τους μίζερους) ..αφήστε με με τους πελάτες μου (..που οι περισσότεροι έχουν γίνει φίλοι μου) και είμαι ευτυχισμένος
..αυτό είναι το τερατώδες πρόβλημα της εποχής μας.. έχουν πλακώσει ΟΛΟΙ να επιτύχουν την αύξηση του τζίρου .. το απλό, καθαρό κέρδος κανένας.. ρίξε πράμα και θα έρθει νομοτελειακά το κέρδος!! .. ΟΛΟΙ θα κατακτήσουν ΟΛΗ την (όποια) αγορα
..αμ δεν είναι έτσι ! ..

..γκόμενες..
Γιώργος.. απίστευτο παιδί και εξαιρετικός φίλος!! .. ορμαει ηρωϊκα σε ότι αξιολογό θυληκό υποπέσει στην αντίληψη του!! ..είναι ο τρόπος του, η μέθοδος του ..έτσι του αρέσει ..και καλά κανει ..
....καθε τόσο που βρισκόμαστε .. "Άσε φίλε!! χθες καταποντίστηκα!! 10 χυλόπιτες σε μια βραδια!!" ..γελάμε ..
..όπως και στη δουλεια και στο ψάρεμα .. δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι ..στα γονίδια μου μάλλον δεν υπάρχει το ΠΥΡ ΟΜΑΔΟΝ ... στοχευμένα πυρά, μόνο .. σε ότι αξίζει μόνο ..και στη δουλεια και στο ψάρεμα και στις γυναίκες
..συνηδειτοποίησα χθες ότι βγάζω περισσότερα ανα δουλεια (και πιο άνετα) απο ανταγωνιστές που έχουν γεμίσει τον τόπο φυλλάδια και 48 άτοκες δόσεις (..εγώ παιδια..καμία!)
..και ο Γιώργος τελικά .. δεν είχε περισσότερες γκόμενες απο εμένα στη ζωή του ..με τα κορίτσια μου όμως γίναμε καλύτεροι άνθρωποι αμφότεροι..
..και τελικά .. στο ψάρεμα ..7 (επτα) ψάρια έπιασα όλα κι όλα στην αλιευτική μου καριέρα αλλα το φχαριστήθηκα!!!

6 σχόλια:

dsquared είπε...

Δεν μου αρεσουν τα ψαρια, προτιμω τα οστρακοειδη!

din

Stamskoup είπε...

..καλά είναι και αυτά! θέλει να τα προσέχεις όμως! ..ωστόσο ενα μυδοπίλαφο θα ήταν exceptionel αυτή τη στιγμή!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω και σε καλό δρόμο...
Καλημέραααα

Stamskoup είπε...

..σωστος ξε-σωστός.. αυτόν τον δρόμο πήραμε!!
..καλημέρα και απο μένα!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

πήραμε τη ζωή μας λάθος αλλά που να τρέχεις τώρα να αλλάζεις ζωή που λέει κι ένας φίλος...

dsquared είπε...

Μια χαρα την εχουμε παρει, να δουμε που θα την παμε...

Ακομη καλυτερα μια παέγια θαλασσινων!

din