Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

KOZANH

..ΚΟΖΑΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 1/3 01:00




10 σχόλια:

dsquared είπε...

ΜΙα χαρα τα περασες και φετο!

din

tsaousa είπε...

Δεν μπορώ την πολυκοσμία ρε γαμώτο.

Stamskoup είπε...

din μη νομίζεις και τίποτα σπουδαίο! .. τα καλά Ξάνθη είχανε πάει!.. ήρεμία και φέτος

tsaousa να σε πω την αμαρτία μου, ούτε εγώ την μπορώ.. το ανούσιο μπούγιο δεν έχει τίποτα το γοητευτικό. Αλλά μέρες που ήταν.. τι να έκανα

Poulman είπε...

Βρε αλητη!!! Κοζανη ησουν και δεν ειπες τιποτα; Ειμασταν κι εμεις εκει.
Κριμα... θα καναμε παρεα.
Παντως, η Ξανθη ειναι καλυτερη στο καρναβαλι. Τωρα μου εμεινε η Πατρα και ο Τυρναβος.

dsquared είπε...

@POULMAN
...και το Ρεθυμνο?
din

Stamskoup είπε...

..ωχ! έχεις δίκιο Poulman! ούτε το σκέφτηκα ότι μπορεί να ήσουν εκεί! ..βλακεία! ..επιφυλάσσομαι να επανορθώσω!
din δεν ήξερα για το καρναβάλι Ρεθύμνου.. ίσως καμιά φορά..

dsquared είπε...

Aπο τα πιο διασημα της Ελλαδας!

Διν

Poulman είπε...

Μου ειναι δυσκολο να κατεβω Κρητη αν και το εχω στα σχεδια μου. Ισως το καλοκαιρι. Διοργανωνουμε τοτε ενα prive καρναβαλι. Χαχαχα!

dsquared είπε...

@ poulman
Καλη ιδεα, εγω θα ντυθω κοπελι, εσυ?

din

Poulman είπε...

@din
Εγω λεω να ντυθω κουραδι!
Χαχαχαχαχα