Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Get rid of the scrap!!



Waylon Jennings (with Johhny Cash & Chris Kristofersen) "are you sure Hank done it this way?"
...έτσι! ..γιατί μου αρέσει!!

..και έρχεται μια στιγμή.. που πρέπει να συνεχίσεις ..
..αν δεν συνεχίσεις.. και μάλιστα γρηγορότερα.. σε τρώει η μαρμάγκα, η μαύρη θάλασσα, η μαυρίλα γενικά..

..του δίνεις όπως ποτέ! ..αλλά είσαι βαρυφορτωμένος !! ...με σαβούρα που μαζεύτηκε τον καιρό που χαλαρωσες..
...γνωστούς, συνήθειες, ρουτίνες, "υποχρεώσεις"
(..ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι υποχρέωση μου μαλάκες!! ..και ότι έχω λατρέψει στη ζωή μου, δεν μου χρωστά τίποτα ουτε αυτό! )
..εικόνες, ενδιαφέροντα, μέρη...κολλήματα!
..τώρα τι θα κάνεις;
..θα κάτσεις να κοιτάς τα ακριβοπληρωμένα παιχνιδάκια να σε παρασέρνουν στον πάτο;
..ήρθε η ώρα να πετάξεις τη σαβούρα ...ξεφορτώσου το έρμα... μεινε μόνος..
..γυμνός.. όπως ήσουν κάποτε ..αλήθεια; ..θυμάσαι πως ήσουν κάποτε;!!
..και κολύμπα ..πέτα.. τρέξε ..προς τα πάνω ..
..ίσως την γλυτώσεις και αυτή τη φορά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: