Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

..ο στραβός γιαλός ..

..πω, πω! Χάλια είσαι!!


Το έναυσμα δόθηκε απο την Δάφνη ..."Ρε γαμώτο! Δεν είναι δυνατόν! Όλα τα καλά παιδιά είναι με κάτι μούτζες απαράδεκτες!!! Πως γίνεται;!!!"

..πήγα πρώτα να γελάσω και μετά να συμφωνήσω αλλά μου κόπηκε και το γέλιο και η όποια διάθεση συγκατάβασης... φρόντισε γι΄αυτό η επιβλέπουσα καθηγήτρια της Δάφνης
"όταν κάνεις απονεύρωση, πρέπει να κάνεις βαθιούς τρυπανισμούς.. να, ΕΤΣΙ!!"
"Stam Πόνεσες?"
"μμμ.. οουου..γκχχκγκχ" έκανα και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο..
..άλλα δεν με ένοιαζε, άλλο με απασχολούσε ..
..Ρε γαμώτο! ..τόσα χρόνια που κυνηγάω και παιδεύομαι με τις "όμορφες" τι κατάλαβα;!!
..μήπως υπάρχει κάτι που δεν το έχω καταλάβει;
..μήπως τελικά αλλού είναι το καλό;
..Ρε λες κάτι περισσότερο να ξέρουν οι τύποι που κυκλοφορούν με τα πατσαβούρια;

Την απάντηση πήγε να μου την δώσει η λογική
..κοίτα να δεις εαυτέ, είναι γεγονός ότι η ασχημούλα θα σε έχει στα ώπα ώπα!
..να και τα φαγιά σου να και τα γούστα σου να και τα τσαλίμια σου .. και θα είναι όλη την ώρα χαμογελαστή γιατί πολύ απλά θα είναι πραγματικά ευτυχισμένη!!! ποιός δεν θα ' θελε η γυναίκα - γκόμενα του να είναι χαμογελαστή και ευτυχισμένη χωρίς να χρειάζεται να καταστραφεί οικονομικά!!
το σκέφτηκα καλά, την ώρα που ετοιμαζόταν η ένεση, επειδή τελικά κύλησε και άλλο βουβό δάκρυ πόνου στο μάγουλο
..κοίτα, φωνή της λογικής.. δεν διαφωνώ, και κατα πως τα λές κάτι θα ξέρεις παραπάνω. αλλά, νά..
"Τι; "
"ΡΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!! Α, ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ !!"

..λέω να συνεχίσω να χαραμίζομαι και να χαλιέμαι με φατσούλες για σεμινάριο!!
..όλοι οι υπόλοιποι ...ΚΑΛΑ ΓΟΥΣΤΑ!!


Υ.Γ. Απύθμενα σέβη και χαιρετίσματα στα κορίτσια της Οδοντιατρικής Θεσσαλονίκης!! ΑΨΟΓΕΣ! Τέλειες στη δουλειά τους, απίστευτα χαμόγελα και τέλεια κορίτσια! ..αλλά αμα ξανάρθει εκείνη η θεούσα η χαρχάλω η καθηγήτρια σας να με βασανίσει θα την δαγκάσω!!

12 σχόλια:

dsquared είπε...

Σε κοβω ελαφρως τσιφουτη, πας για σφραγισμα στην σχολη και δεν σκορπας χρημα στα γκομενακι, τς τς, ντροπη!
Οι ασχημουλες εχουν παρει τα πανω τους στις μερες μας (η κοσμετικη εχει προχωρησει σε τετοιο σημειο που να κανει κουκλα και την πανουκλα). Βγαλε απο το μυαλο σου οτι χαρα τους ειναι να σε νταντευουν. Αν, καποια στιγμη, σου φτιαξουν ενα φαϊ ειναι για να στο φερουν καπελο!

din

Stamskoup είπε...

din ..η Δάφνη και η Ελένη είναι φίλες καλές και αγαπητές..τόσο καλές και αγαπητες που με χρησιμοποιούν για να πάρουν το πτυχίο τους! ..όσο για το χρήμα που έχω ξοδέψει για τα γκομενίδια.. άστο γιατί πονάει! (..προτιμώ ενδοπολφική ένεση στο δόντι!!)
..πάντως ότι οι (κακ)ασχημούλες έχουν πάρει τα πάνω τους.. ίσως να μην έχεις και πολύ άδικο..ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!! όσο για τα φαγιά (..μου την σπαν γενικά τα γκομενάκια που ασχολούνται σαν τις θείτσες με την μαγειρική!!) και τα καμαρώματα .. έχω αρκετά παραδείγματα!
..θα το ξαναδιαμορφώσω παντως λίγο το κειμενάκι επειδή τελικά έχεις δίκιο!! ..στις μέρες μας και οι σαλούφες το παίζουν γκόμενες και μάλιστα πιο γκόμενες απο τις θεογκόμενες!!
thanx!!

tsaousa είπε...

1) Μη χαμηλώνεις τον πήχη...Τις όμορφες να κυνηγάς.
2) Εμ, αφού αφήνεις τις φίλες σου να μαθαίνουν πάνω σου, λογικό είναι να σε γαμούν στον πόνο. Σήμερα η απονεύρωση δεν πονάει. Στο γιατρό μου την κάνω χωρίς ένεση.

dsquared είπε...

Kala τα λες, που να δεις οι αντρες-μπαζα πως την εχουν δει! Τι να πω οι αν8ρωποι ειναι ή του υψους ή του βαθους. Ενας ισορροπημενος αν8ρωπος δεν υπαρχει?

@tsaousa
Giati, τι καλο εχουν οι ομορφες?
(η κλασσικη νοοτροπια διδυμου)

διν

dsquared είπε...

aman re DIN na poume sto xo pei ilies fores afto me tin omorfia!
O omorfos o anthropas sinithos ine kai xortatos. Kai o xortatos o anthropas den exei kompleks.. de tha sou vglei ti pisti anapoda!
sinexise stam stis morfonies!
DAN
xoxo i lektiki epalithefsi gia to sxolio mou itan deenes
opos Dines

Stamskoup είπε...

..Super girls ούτε κάν φαντάζεσθε πόσο δίκιο έχετε!!
..tsaousa και Dan εννοείται συνεχίζω το κουσούρι, να ασχολούμαι με ομορφιές!

..αυτή η δημοσίευση δεν μου άρεσε τελικά! ..το έγραψα στα γρήγορα και δεν μου βγήκε αυτό που ήθελα ..
..θα blogarω μια καινούργια συμπληρωματική

dsquared είπε...

..αυτή η δημοσίευση δεν μου άρεσε τελικά! ..το έγραψα στα γρήγορα και δεν μου βγήκε αυτό που ήθελα ..


ΤΑ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
DIN

dsquared είπε...

Μια συμβουλη στο τζαμπα, βρες μια κοπελα στα μετρα σου!

din

Poulman είπε...

Α ρε Σταμο...
Κανενας πιο φιλοσοφημενος απο εσενα.
Ντρεπομαι που το λεω αλλα εχω μπλεξει και με κοπελες κατω του μετριου και απο εκεινες εφαγα την πιο αγρια χυλοπιτα.
Καλυτερα να μην κανουμε κουβεντα για καμια τους, οχι γιατι θα θιξουμε αυτες, αλλα γιατι θα γινω ρεζιλι εγω!
Οταν ενας αντρας προσεγγιζει μια σαλουφα, το κανει λογω του οτι υποτιμαει τον εαυτο του και λογω του οτι φοβαται τον πιθανο κοπο και αγωνα που πρεπει να δωσει για να ειναι αξιος για μια ωραια (οχι ομορφη) κοπελα. Τελικα αυτο εχει χειροτερο αντικτυπο, μιας και τρωει πορτα κι απο το μπαζο.
Αυτα...

Stamskoup είπε...

Din ευχαριστώ για την συμβουλή.. αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ψάχνω για κάτι άλλο?
..απλά δηλώνω τις προτιμήσεις μου σε σωματομετρικό, υπαρξιακό και συνηδεισιακό επίπεδο σε ότι αφορά τις γυναίκες..

dsquared είπε...

@ stamskoup

ηρθε η ωρα τις δηλωσεις να τις κανεις πραξεις... με τις υγειες σου!

din

Stamskoup είπε...

...αμαν βρε Din !! ..γιατί μου την λές έτσι άσχημα! Τι σου έχω κάνει..

..πραγματικά σου ζητώ συγνώμμη αν νόμισες ότι περιαυτολογώ, αλλά δεν προκειταί περί τούτου.. παράπονο και προβληματισμό εκφράζω!!
..γυναίκες στη ζωή μου πάντα υπήρχαν και υπάρχουν και ήταν - είναι εξαιρετικές όλες τους.. η ρετρολαγνεία μου όμως με κάνει να ψάχνω ακόμη πρότυπα του παρελθόντος..