Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

..το βάπτισμα του ψύχους!

..μασάνε ρε τα παληκάρια;!!
(..το παρόν blogiον αναρτάται μετά από απαίτηση του φιλοθεάμωνος κοινού, και σαν πειστήριο προς δύσπιστους και κυρίως δύσπιστες!)

..φέτος η σαιζόν (..η ναυαγοσωστική, είμαι και απ' αυτούς!) ξεκίνησε λίγο νωρίτερα..
ο σύλλογος "Στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν πολική αρκούδα" ..ή για συντομία, χειμερινοί κολυμβητές του www.marathonswim.gr διοργάνωσαν αγώνα ..

..πιστοί στην αίσθηση του καθήκοντος, αφήσαμε τα λαχταριστά παπλωματάκια μας και ξεχυθήκαμε στα κρύα τα νερά να συνδράμουμε τους κολλητούς στον αγώνα τους!
..έχετε υπόψη ότι αυτή την εποχή, η θάλασσα θεωρείται ότι έχει την χαμηλότερη θερμοκρασία ολου του έτους!

..τελικά δεν χρειαστήκαμε, αλλά όσοι βούτηξαν ελαφρά την καρδία την άκουσαν και μάλλον θα χρειαστούν δύτη για να βρει τα δόντια που τους έπεσαν και οδοντίατρο για να τους τα ξαναβάλει! (7 βαθμούς η θαλασσίτσα! μη σας ξεγελά η λιακάδα!)

ΕΦΑΓΕ Η ΜΥΓΑ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ FREDDO ΛΕΜΕ!!



6 σχόλια:

dsquared είπε...

Ισα ρε παλουκαρι, με στολη πεφτω κι εγω!
din

Stamskoup είπε...

.χμμ, ναι το παραδέχομαι ότι η στολή (ειδικά η 5αρα που φορούσα εγώ) κάνει και γαμώ τις δουλειές ..αλλά το πρόβλημα είναι το κεφάλι (..και πάλι.. χμμ εντάξει, εγώ είχα και κουκούλα!) και το πρόσωπο!

Unknown είπε...

εγώ πάντως που έπεσα μόνο με το μπικίνι, κατηγορηματικά δηλώνω ότι ήταν αρκετά πάνω από 7 βαθμοί, τα δόντια μου παραμείναν στη θέση τους και το παγωτό (σοκολάτα παρακαλώ)είναι το αγαπημένο μου γλυκό!

dsquared είπε...

@DANAI

Απλα σε παραδεχομαι, εισαι πραγματικο παλικαρι!

din

Stamskoup είπε...

..Δανάη!!
..τι είναι αυτά που λες!!
..μου χαλάς τον μύθο του αμάσητου ναυαγοσώστη!!

..πες πρώτα στον κόσμο ότι είσαι χειμερινή κολυμβήτρια από τις λίγες!!

(..για τη θερμοκρασία ότι μου είπαν λέω και ΄γω ρε παιδιά!! ..και ένας μικρός ναυαγοσώστης που βούτηξε για πλάκα ..την άκουσε! ..χωρίς πλάκα!)

Poulman είπε...

Κι εγω κανω μπανια το χειμωνα...
Να, χτες γεμισα τη μπανιερα με καυτο νερακι και βουτηξα!
Ποιος ειναι τοσο μαγκας να βουτηξει σε 50 βαθμους νερο; Αμεση αποτριχωση μιλαμε!!!
Υ.Γ. Οποιος θελει ζωμο, εχω φυλαξει το νερο. Χαχαχα