Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

η ουσία των πραγμάτων



..give me a reason to love you ...
...give me a reason to be ...a woman ..
σιγοτραγουδά η δεσποινίς ....

Bien Sure mademoiselle !!
.....Just ...cause me to treat you like a ...WOMAN !!

..ντύθηκες, στολίστηκες ...και νά 'σαι απέναντι μου στη βραδυνή σου έξοδο .. σε κάποιο μπαρ ..σε κάποιο μαγαζί
..και ΄γω ντύθηκα ..λίγο κομψά, αλλά δε στολίστηκα .. ο άντρας τα στολίδια και την ομορφιά χρειάζεται να τα κυνηγά ..βαρύ καθήκον και δεν το αντέχουν όλοι ..

..με αντιλαμβάνεσαι ότι σε βλέπω .. με κοιτάς και 'συ ..
..δεν τραβάω το βλέμμα μου .. έχεις και ωραία μάτια ..

..για να δούμε!
είσαι όμορφη. Το ξέρεις; Το υποψιάζεσαι; ..περιμένεις να το ακούσεις; ..ή μήπως δεν ξέρεις τι και που είσαι;..

..είσαι τόσο όμορφη όσο με αφήνεις να απολαύσω
...είσαι τόσο ενδιαφέρουσα όσο μου επιβεβαιώνεις ότι αυτό που έχω απέναντί μου δεν είναι προσποιητό
..είσαι τόσο ποθητή όσο υπόσχεται ότι θα με ολοκληρώσει η ύπαρξή σου

...και 'γω ... τι είμαι εγω, ε; !!

..ένας καθρέφτης...

σ' αρέσει να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη;

2 σχόλια:

Latte είπε...

Μου άρεσε αυτή η οπτική της ουσίας των πραγμάτων... :)

Stamskoup είπε...

..τα πιο πολλά πράγματα έχουν ουσία επειδή τους την δίνουμε εμείς ..κάποια λίγα όμως, είναι που δίνουν ουσία (και..υπόσταση) αυτά σε εμάς..
..τα σέβη μου Δις Latte !