Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Τίποτα ...




..γύριζα χθες το μεσημέρι σπίτι από τον περιφερειακό.
..είχα τελειώσει την δουλειά, και γυρίζοντας έκανα μια στάση για να πάρω στην μάνα μου ένα τηλεκοντρόλ για την τηλεόραση.

..το είχα και καθόταν στην θέση του συνοδηγού ..εγώ οδηγούσα ακούγοντας μουσική, και το τηλεκοντρόλ καθόταν και απολάμβανε την βόλτα του (..μόνο ζώνη δεν του είχα βάλει)

..βγαίνοντας από τον περιφερειακό στο επταπύργιο, βλέπω στο απέναντι φανάρι να περιμένουν Ασθενοφόρα ... ξένα ...
.."της KFOR θα είναι και θα χάθηκαν οι μαλάκες" ..σκέφτηκα ..

..στρίβοντας όμως, και πλησιάζοντας το τμήμα από το Convoy που δεν το είχε πιάσει φανάρι ...είδα ότι δεν ηταν της KFOR ...

..το έγραφαν καθαρά στις πίσω πόρτες ..στο πλάϊ ..παντού

VIVA PALESTINA AID

..μα!!! αυτοί!! ...τι δουλειά έχουν εδω;!!! ..αυτοί ...αυτοί, είχαν κάνει ένα convoy πέρισυ!!

..κάνανε και φέτος ....

..στρίβοντας την επόμενη στροφή βρήκα και το προπορευόμενο τμήμα να περιμένει ....
..καμιά 20 αριά ασθενοφόρα και φορτηγά ..περίμεναν τα υπόλοιπα 20-30 για να συνεχίσουν.

...ήταν σταματημένοι με alarm στην άκρη του δρόμου ...και ανάθεμα αν κατάλαβε κανένας μπάρμπας που περνούσε εκείνη τη στιγμή ποιοί ήταν και τι κάναν ..
..εγώ όμως ήξερα ...και ποιοί ήταν ...και τι κάναν ...

..είχαν ξεκινήσει στις 5 Δεκεμβρίου από την Αγγλία ...βρήκαν παλιά ασθενοφόρα, φόρτηγά, οχήματα διάφορα ...τα φόρτωσαν φάρμακα και εφόδια ...και κατευθυνόταν στην Παλαιστίνη

..κατευθυνόταν όπως πέρισυ ...στην Παλαιστίνη ....δεν την είχαν ξεχάσει την Παλαιστίνη μετά τα περσινα ...ξαναπήγαιναν στην χώρα που είχε ξεμείνει από ασθενοφόρα επειδή τα ανατίναζαν οι φασίστες ...φόρτωσαν φάρμακα για νοσοκομεία (ότι είχε απομείνει) που δεν είχαν, επειδή τους είχαν κάνει εμπάργκο οι φασίστες ...
..δεν μάσησαν ...όπως πέρισυ ...

..τα παληκάρια είχαν αρχίδια ....

..και εγώ είχα δίπλα μου ένα τηλεκοντρόλ ....

..ήταν από τις στιγμές που ντράπηκα όσο ποτέ .... δεν διέφερα σε τίποτα από τον μαλάκα στο αμάξι δίπλα μου που πήγαινε να προλάβει το απογευματινό ποδόσφαιρο ..
..ναι, εγώ ήξερα ποιοί είναι, αλλά οι πράξεις κρίνονται εκ των αποτελεσμάτων ...
τι είχα κάνει εγώ γι' αυτή την περίπτωση
ΤΙΠΟΤΑ

Ότι και να ήξερα, όσα και να ήξερα ...δεν είχα κάνει ΤΙΠΟΤΑ
Οι άλλοι είχαν ξεκινήσει από την άλλη άκρη, είχαν μαζέψει μόνοι τους τα φράγκα και τα εφόδια και πήγαιναν να ξανασπάσουν τον αποκλεισμό ..και δεν τό χουν και σε τίποτα οι καριόληδες να τους γαζώσουν και να τους τινάξουν στον αέρα .. έτσι για πλάκα ..

..εγω είχα ένα τηλεκοντρόλ, για να βλέπω τον πόνο στην τηλεόραση και να λεω "ΤΙ ΚΡΙΜΑ"

..άνοιξα το παράθυρο και τους χαιρέτισα ..με χαιρέτισαν και αυτοί ..χαμογελαστοί ..σε λίγο θα συνέχιζαν ..και εγώ θα έμενα πίσω με το τηλεκοντρόλ μου


Υ.Γ. Από Δευτέρα τηλέφωνο στον Ερυθρό Σταυρό, Στους γιατρούς του κόσμου, "Χρειάζεστε εθελοντές; " ..ελπίζω να τους χρησιμεύω σε κάτι ...

..δεν θέλω να σκέφτομαι τα παιδιά, τα ανίψια, η βαφτιστικια, τα εγγόνια μου να με ρωταν .."και εσύ τι έκανες;"

..τίποτα ψυχούλες μου ..ακόμη τίποτα

Υ.Γ.2 καντε κλικ εδω

3 σχόλια:

ria είπε...

εδώ στην αθήνα, δεν πηραμε χαμπάρι.
η τηλεόραση δεν είπε τιποτα, σε κανένα κανάλι.
κρίμα...
όλοι κα΄τι θα κάναμε.

ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Stamskoup είπε...

..ria ..το περίεργο (..πραγματικά περίεργο όμως!) θα ήταν να δείξουν και να αναφέρουν αυτούς τους ανθρώπους και την προσπάθεια τους ..
..αυτοί από μόνοι τους είχαν χρονοδιάγραμμα αυστηρό και διέσχισαν τις παρυφές της πόλης σε διάστημα ενός φραπέ..
..πάντως είναι πολύ λυπηρό που δεν πήραμε χαμπάρι ενώ στην Τουρκία δίπλα, υπάρχει ένα από τα τρία παρακλάδια της οργάνωσης και ο κόσμος (ΠΟΛΥ φτωχότερος) βοηθά όσο μπορεί

tsaousa είπε...

Τελικά, θα αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι στ΄αλήθεια τον κόσμο τον κινούν οι Εβραίοι...
΄
Εγώ θα ήθελα να πάω στα χωριά της Αφρικής, να δουλέψω με τα παιδιά.
Κότσια, πού είναι τα κότσια;