Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα στον Αη


...something like this!


Άγιε μου Βασίλη, γεια σου !!!
..μάλλον δεν με ξέρεις, και ούτε θα με θυμάσαι από μικρό παιδάκι, βλέπεις .. τόσα χρόνια με είχαν πάρει εργολαβία ο Αη Σιχτίρης και ο Αη Γαμήσου !!
..όχι ότι έχω παράπονο από αυτούς!! ..κάθε άλλο! Κάθε χρόνο φρόντιζαν να μου φέρνουν χουνέρια και φόλες εκλεκτά! ..έτσι, για να μου μένει αξέχαστη η χρονιά!

Άλλα, να .. είπα και εγώ να απευθυνθώ σε σένα μιας και έχεις καλύτερο marketing και promotion.
Επί του πρακτέου, και για να μη σε καθυστερώ και από το dellivery!
...έκανα τις προάλλες ( ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ!!!!! Το ξαναλέω!!) μια βόλτα στην αγορά να δω τι θα ήθελα να μου φέρουν και να μην μου το φέρουν ποτέ. Είδα 5-6 (χιλιάδες) πραματάκια ...ωραία, δε λέω. Όμως άλλο μου έκανε εντύπωση και λαχτάρησα να μου το φερεις !!!
Όλοι ...ΜΑ ΟΛΟΙ εκεί έξω μιλούσαν σε κάποιον πούστη!!
Ναι! τους ακουγες όλους να λένε κοιτάζοντας τις βιτρίνες "ΚΟΙΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!"

..κοιτάζοντας τις εφημερίδες ... " Ε, ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!!"

..κοιτάζοντας το μπάζο τη γυναίκα τους ή τον μαλάκα τον άντρα τους "Ε, ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!"

..όταν τους βάζαν επιτέλους το δώρο Χριστουγέννων "Ε, ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ!!"

..και μιλούσαν στον αέρα Άγιε μου ΑγιεΒασίλη!! ..Ναι! αλήθεια σου λεω!!
..πρέπει να τον λαχταρούσαν πολύ έναν πούστη να τους ακολουθεί για να του μιλάνε !
αλλά δεν είχαν!!

Γι' αυτό και 'γω ...επειδή ήμουν καλός μαλ.... εε!! καλό παιδί!!
θέλω φέτος, να μου φέρεις έναν δικό μου ....προσωπικό μου

Personal Poustis!!

..κουνιστό και πλουμιστό.. με τις πούλιες του.. το μαλλάκι του το γιούχου ..και με απ΄όλα!!
Να βγαίνω βόλτα, και να τους μπαίνω όλους στο μάτι που εγώ έχω τον Prive μου πούστη και αυτοί έχουν μόνο virtual !

να φωνάζω και εγω φωναχτά "ΚΟΙΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!"
...και να απαντά αυτός "ΑΧ! ΠΟΥ ΚΑΛΕ;!!!"

"Ε ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!"
-"ΚΑΛΕ ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩ!!!"

"Ε, ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!"
-"ΤΙ ΘΕΣ ΚΑΛΕ ΠΑΛΙΙΙΙ;!!"

"Ε ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ !!"
- "ΟΧΙ ΚΑΛΕ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑΑ!!"

..ναι Αγιε μου!! ..αυτό θέλω να μου φέρεις εφέτος !!!

ένα δώρο ουσίας ...για να προσωποποιήσω και 'γω τα σιχτίρια μου!!!

Υ.Γ. μη μου πεις να πα να βρω πολιτικούς!!! ..αυτοί παραείναι πούστηδες, κάνουν τις πουστιές και την κοπανάνε
Υ.Γ.2 Άμα δε σου βρίσκεται πούστης εύκαιρος αυτή τη στιγμή, στείλε μου ένα σετάκι τέλη κυκλοφορίας για το '10 (..και για τη μηχανή, και για το αυτοκίνητο ε!) γιατί με τους πούστηδες που μπλέξαμε ...

3 σχόλια:

Poulman είπε...

Προσεξε τι λες για τους πουστηδες.
Εχουν την διακυβερνηση του κοσμου στα χερια τους.
Μεγαλη δυναμη μιλαμε.
Εμενα προσφατα ενας πουστης με πεταξε εξω απο το φορουμ Greekzlive.

elli είπε...

χειροκρότήματα ....χειροκροτήματα ..πολλά πολλά !

Evangelia είπε...

Τελικά σου κανε το χατήρι ο Άη..?Να ξέρω να παραγγείλω κι εγώ έναν του χρόνου!Είσαι unpectable!