Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΜΗ αυτό ..ΜΗ εκείνο ...



..υπάρχουν άνθρωπες οι οποίοι αυτοσυστήνονται σαν δημοσιογράφοι, και κάναν (..και το μεγαλώνουν) κομπόδεμα με το να επαναλαμβάνουν (..μόνο..) τα αυτονόητα ..
..υπάρχουν εταιρείες, οργανισμοί, κρατικοί φορείς και πάνω απ΄όλα σχεδόν ΟΛΕΣ οι κώλο ΜΚΟ, που δικαιολογούν την ύπαρξή τους και τα λεφτά που κατασπαράζου τονίζοντας μας να μην κάνουμε (αυτό) καταστροφικά πράγματα ...

...ΜΗΝ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣ !!
(..αντέχω, αντέχω!! δε με πιάνει εμένα, μη μασας!)
...ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΔΑΣΟΣ ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ !!
(..βρε λίγο έτσι, τα ξερόκλαδα να κάψω ..δε φεύγει, μην ανησυχείς, έχω και το λάστιχο εδώ κοντα ..)
..ΜΗΝ ΠΕΤΑΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!
(..Ασε μας ρε φιλαράκι τώρα!! ..θα την κρατάω στο χέρι σαν μαλάκας, άδεια coca - cola;!!)
.. ΜΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΣ ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ...
..(τόσα χρόνια έτσι κολυμπάω ..δεν έχω πρόβλημα!)
..ΜΗ ΠΕΡΝΑΣ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ.. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ..
(..Άσε μας ρε μάστορα!! ..αφού είδα πριν περάσω!! ..τι είμαι εγω, σαν τους άλλους που οδηγάν σαν κότες;!)
..ΜΗ ΤΡΩΣ ΣΑΒΟΥΡΟΦΑΓΗΤΑ ..ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ
(..εγώ τις πίτσες και τα πιτόγυρα δεν τα αφήνω!! ..τι θα τρώω όταν βλέπω μπάλα;!)
ΜΗ ΑΥΤΟ ...ΜΗ ΕΚΕΙΝΟ!!!


..και χαίρονται όλοι σαν μαλάκες !! ..Αφενός γιατί έχουν επικρατήσει τα παιδοβούβαλα που ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τους λες ..ΜΗ ΒΡΕ ΤΖΑΝΕΜ !! ΜΗ ΑΥΤΟ! ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!
..και αφετέρου γιατί όλοι οι παραπάνω και κάτι καναλάκια στυλ ΣΚΑΪ έχουν πάρει εργολαβία την "Συνηδειτοποίηση" και μας έχουν πρήξει τα τζιγέρια ...

...και τίθεται ερώτηση από την παλιά μας φίλη την κοινή λογική, που έχει μεταναστεύσει από την Ελλάδα εδώ και χρόνια πολλά...
"Ε αφού βλέπεις ότι δεν καταλαβαίνουν, δεν πρέπει να τους το τονίζεις;!"
..Απάντηση : OXI! ..αν χρειάζεται να τονίζεις τα παραπάνω σε ενήλικους, κλείστο το μαγαζί, και βάλτους όλους σε γιγάντια νηπιαγωγεία το υπόλοιπο της ζωής τους μπας και τα μάθουν από την αρχή...
..τα πράγματα (θα έπρεπε να) είναι απλά:
..Εκαψες δάσος επειδή έβαλες φωτιά σε 5 ξερόκλαδα; ..πολύ απλα, δεν θα ξαναδείς το φως του ήλιου από τη φυλακη, και τα παιδάκια σου θα μείνουν χωρίς περιουσία ...
..Σκότωσες άνθρωπο επειδή οδηγούσες μεθυσμένος; .ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ !!!!!! Η φάτσα σου στα δελτία των 9, Ισόβια χωρίς αναστολή, και ότι έχεις και δεν έχεις αποζημίωση στην οικογένεια του θύματος.
.. Πέταξες τη σακουλίτσα με τα σκουπιδάκια σου όπου βρήκες; ..τσίμπα ενα άδειασμα αποριμματοφόρου στην αυλή σου ..δεν έχεις αυλή; ..στο διαμέρισμα ..
..και άλλα τόσα ..για τόσα και τόσα που τρώμε στην μαπα τόσα χρόνια και χαϊδεύουμε τα αυτάκια ασυνείδητων..

3 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Εσύ τώρα και καιρό κάτι έχεις αλλα τι?!

Poulman είπε...

Γεια σου ωρε Σταμο!
Πολυ σωστος!

Stamskoup είπε...

..Sofia ..ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον! ..αλλά δεν έχω τίποτα σπουδαίο ..έχω μπουχτίσει λίγο παραπάνω απλώς ..

..Poulman ..ευχαριστώ πιστέ και αφοσιωμένε οπαδέ μου!!