Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

eco echo !! (...και pare pare ..)

..τι είν' αυτό ε;! ..δε πιστεύω να βιάζεσαι;!

..είχα βγει προψες στην πόρτα του μαγαζιού βράδυ λίγο πριν κλείσω και ατένιζα ...
..μου τη δίνει πολύ όταν το κάνω αυτό! ..με κάνει να νιώθω πολύ μαλάκας ..σαν κάτι μπαρμπαδαίους καταστηματάρχες που την στήνουν στην πόρτα να προλάβουν να γλύψουν τον πελάτη από πιό μακριά ...
Το λοιπόν, εκεί που καθόμανε λέω ένα γειά με τον παραδιπλανό (..φρέσκο μαγαζί στον μαχαλά αυτός) ..και με πιάνει στο μπούρου μπούρου, με πηγαίνει προς τη βιτρίνα του να μου δείξει τι σπουδαίο και μοναδικό εμπόρευμα φέρνει ΜΟΝΟ αυτός από το εξωτερικό (..πλάκα πλάκα, η μεγαλύτερη μαγκιά είναι πλέον να φέρνεις εμπόρευμα από το Εσωτερικό!! ..απλά δεν υπάρχει!) ..και έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικά ...
"Α, τι ωραία!" ..εγώ .
"Μπράβο, Μπράβο! ..τα πας περίφημα!" ..ξανά εγώ ..

- ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;!! ..Αυτός

- "ΕΕ τι είναι ..μπουκαλάκια με νερό;" εγω ..

ΟΧΙ!! ΝΑ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !! ..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ!!
..και με δίνει ένα
(..η φωτογραφία απάνω που λέγαμε ... για κοιτάχτε το καλα ..)

το παω στο λημέρι μου ...και για να μην τα πολυλογώ αλλά για να τα καλοεξηγώ ..ήταν ένα στυλό, φτιαγμένο κατά (..μιά στιγμή να πιάσω το μπουκαλάκι να δώ ..) 89% από ανακυκλωμένα μπουκαλάκια νερού!!

ΟΥΑΟΥ !!!! ΡΕ ΣΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ POWER!!!
ΜΠΡΑΒΟ στην Pilot που σκέφτηκε τέτοιο ΠΡΟΤΖΕΚΤ!!!

..και γαμώ τα μαρκετινγκ!!

..μιλάμε είχα μείνει και κοιτούσα πιο μαλάκας από πριν που καθόμανε στην πόρτα (..να πάρω λίγο αέρα είχα βγει λέμε!!)

..είχα μπροστά μου ένα στυλό (..γράφει πάρα πολύ καλά ομολογώ!) από ανακυκλωμένα μπουκαλάκια νερού ..
Ε! Κακό είναι αυτό;!!!
..μέσα σε ένα μπουκαλάκι νερού!!!

Ρε γαμώτο ...ή εγώ έχω ξερρυθμιστεί τελείως και δεν τα πιάνω ...ή ....
..τι να πώ ..
..το όποιο περιβαλλοντικό κέρδος από την ανακύκλωση, του @#Χ$%!! τη μάνα βάζοντας και ένα άχρηστο μπουκαλάκι που θα πετάξει ο αγοραστής ..
..και σε τελική ...Γιατί δεν φτιάχνεις ακόμη ένα στυλό με αυτό το μπουκαλάκι !!!

Δεν ξανακάθομαι στην πόρτα!! ...θα αρχίσω να φωνάζω "ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΕΕΕΣΣ;!!!" ...και θα ακούγεται ο αντίλαλος .." ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΑΙΑΙ"


..μπουκαλοφέρνει πάντως!

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Εγω παντως, στυλο φτιαγμενο απο ανακυκλωμενο μπουκαλι δεν πιανω στα χερια μου... ποιος ξερει πού το ειχε βαλει κανεις αυτο το μπουκαλι πιο πριν!