Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Άντε γεια ...


..λεω να τα εισάγω ... έχω προαίσθημα ότι θα κονομήσω !





- Τι έχεις ομορφιά μου;!!

- Κοίτα να δεις !! ..δε θα μου μιλάς έτσι! ..δεν είμαι κάνα κοριτσάκι ..εντάξει;!!

- Ίσα και ηρέμησε, μη σου πάρει κάνας διάολος ότι έχεις και δεν έχεις!! ..σου μιλάν όμορφα και αρπάζεσαι; !!

- Πως μου μιλάς έτσι;!!!

- Όπως μου υποδεικνύεις ...

- Αφού δεν είμαι καλά ....

- Το βλέπω .... τι έχεις λοιπόν

- Δεν ξέρω ...

- ...κατάλαβα ...

- ..τι κατάλαβες ;!

- Τα ψυχολογικά σου έ;

- μάλλον ..

- ..πρωτότυπο .. και δε μου λες ...

- Τι ...

- Πόσο καιρό χρειάζεσαι να work this out ;

- Δεν ξέρω ...

- Βολική απάντηση ! .....μια ζωή λες να σου φτάσει ;

- Τι εννοείς ;

- να, ρε παιδί μου ...στη διάρκεια μιας ζωης , θα τα έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου;

- Δεν ξέρω ...

- Ωραία ...γιατί έχεις μόνο τη δική σου .... από τη δική μου δεν περισσεύει για τις μαλακίες σου ούτε δευτερόλεπτο ...αρχής γενομένης από τώρα ...

- Stam .....

- καλή τύχη ..


Από τότε που βγήκαν τα ψυχολογικά ....μας τελείωσαν τα φυσιολογικά ...

4 σχόλια:

Poulman είπε...

ΕΕΕΕΕτσι.... !!!

tsaousa είπε...

Αυτός είσαι. έτσι πρέπει, όλοι.

(αυτό το μαξιλάρι...πολύ....Κινέζικο...)

Poulman είπε...

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω απο τις συγχρονες κοπελες ειναι γιατι πρεπει ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να εχουν "ψυχολογικα".
Γιατι πρεπει να φορανε ενα προσωπειο σοβαροτητας, μελαγχολιας και κατηφειας;
Γιατι πρεπει να ξινιζουν με τις "σαχλαμαρες" (κατα τη δηλωση τους) που κανουν οι αντρες;
Ποτε θα μαθουν να δεχονται με χαμογελο ενα κομπλιμεντο απο καποιον αγνωστο και να αντιδρουν ευγενικα;
Πως θα καταφερουν να δεχονται το φλερτ ή το καμακι και μετα να μην κλαιγονται μεταξυ τους οτι κανεις δεν εχει τα κοτσια να τις πλησιασει ή οτι δεν υπαρχουν πλεον ρομαντικοι "ιπποτες";
Γενικα, ποτε θα καταφερουν να σκεφονται απλα και φυσιολογικα και να μην κανουν τα ευκολα δυσκολα;

Stamskoup είπε...

Pulman : εχω πάψει να προσπαθώ να εξηγώ, διορθώνω, τονίζω πράγματα ..ότι καταλαβαίνει ο καθένας από μόνος του ..και οι συνέπειες δικές του κι αυτές

Tsaousa : ε ναι βρε πουλάκι μου!Κινέζικο είναι..να βγάλουμε και μεις κανα φράγκο! Ντάξει..και λίγη αλεργία και αναφυλαξία δεν πειράζει, θα δίνει περισσότερο την αίσθηση του άντρα!! χαχα ..έτσι πρέπει, αλλά δυστυχώς όχι όλοι