Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

..Τι ακούς ;!!!



Above and Beyond ..of everything ..from anything ..
(..για όσους αισθάνονται ακόμη μόνοι..)

..γνωριμία ..
..ενδιαφέρουσα ή όχι, νομοτελειακά και μετά από πολύ λίγη ώρα στην κουβέντα, ακούγεται πάντα η ερώτηση ..
"Τι ακούς; !"
..και εδώ πάντα χαμογελώ! ..μέσα μου σκέφτομαι ότι μάλλον εξάντλησε τις υπόλοιπες ερωτήσεις που θα την βοήθησαν να σχηματίσει μια πρώτη άποψη ...πως να της φάνηκα άραγε;!!
"Τα πάντα!!"

- τι εννοείς τα πάντα;!! (χαμογελάκι!) ..δεν μπορεί, κάτι θα σ'αρεσει περισσότερο ..θα σε τραβάει πιο πολύ!"

- πάντα μου αρέσει κάτι περισσότερο ... γι΄αυτό είμαι άλλωστε απέναντί σου !!

- ...... (χαμογελάκιιιιιιιι!!!)

- η μουσική είναι συνοδεία και στήριγμα για τις στιγμές σου.. όχι αυτοσκοπός ...ψάχνω και ακούω οτιδήποτε μπορεί να γίνει το soundtrack μιας συγκεκριμένης στιγμής .. μου αρέσει να συλλέγω αξέχαστες στιγμές! Έχω φροντίσει όμως από πριν να ακούσω τα πάντα για να ξέρω τι θα διαλέξω ..

- "..και ... αυτή τη στιγμή .. με τι θα την επένδυες μουσικά;!!!! ..πως νιώθεις τώρα;!!!"

- ..So nice !!!



..είναι ωραία να ακούς τα πάντα !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: