Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

..Man on his feet (pedalling)!!

ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!
(..για όσους αναρωτιούνται.. το πορτοκαλί πράγμα, είναι φορείο!)

...Πήγα σήμερα και παρέδωσα το πιστό και μονάκριβο Corsaκι μου για απόσυρση .. μάλιστα αυτή τη στιγμή που μιλάμε ..ίσως να έχει διαλυθεί κιόλας!
..μια χαρά αμαξάκι ηταν!! δεν έκαιγε τίποτα ..δε ζητούσε τίποτα ...και το κυριότερο το έφτιαχνα μόνος μου. Αλλά δεν λυπήθηκα και πολύ ...πάμε γι΄αλλα ..
( ..το μόνο που με στεναχώρησε είναι ότι δεν σου δίνουν την δυνατότητα να καταστρέψεις το αμάξι σου μόνος σου!)

...γυρίζοντας σπίτι, συνηδειτοποίησα ότι μιας και η BMW (..η μοτοσυκλέτα μου) ..περιμένει υπομονετικά σετ συμπλέκτη απο Αγγλία ....

ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 18 ΧΡΟΝΙΑ ...Χ Ω Ρ Ι Σ ΟΧΗΜΑ!!!

...χωρίς; ...όχι ακριβώς!! ....μου έχει μείνει το ποδήλατο!!!

...πολύ ενδιαφέρουσα φάση!!

...κάναμε εψες με την Στέλλα υποθέσεις εργασίας και κατουριόμεθα στα γέλια !!

-ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α' ..σκας Σαββατόβραδο με το ποδήλατο, σινιέ ντυμένος σε μαγαζί κυριλέ...και το παραδίδεις στον παρκαδόρο!!! "Παιδί...να το προσέχεις σε παρακαλώ!! "
..και πατάς και τον συναγερμό!!!

- ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β' Γνωρίζεις (..έστω στο ανω μαγαζί) ..γυναίκα απαράμιλου κάλους και εκπάγλου καλλονής!! ..σου γελάει ..της γελάς ...σουχτσου μούχτσου ....μετά από ώρα "Θα με πας σπίτι;!!" ...εεε, να ...ξέρεις ....πιστεύεις στις εναλακτικές μορφές μετακίνησης;!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ... ακόμη γελάμε!!

- ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Γ' Εντυπωσιάζεις με τους τρόπους, την καλιέργεια και το πηγαίο χιούμορ σου μούτζα σε αναζήτηση γαμβρού!!! ..και πάνω που έχουν αναζωπυρωθεί για τα καλά οι ελπίδες της ...σου κάνει την κρίσιμη ερώτηση!!! "Τι αμάξι έχεις;!!"
..Α, δεν έχω!! ..είμαι με ποδήλατο!!
(..η παραπάνω περίπτωση αξίζει ΜΟΝΟ για να δεις την φάτσα της!!!)

...ένας νεος θαυμαστός κόσμος ανοίγεται μπροστά μου!!!

..μόνο μη πάθω κανα φούϊτ!!!

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Κριμα το αμαξακι. Δεν μπορουσες να γραφτεις στον συλλογο φιλων αντικας και να στο επιδοτουν κιολας;
Περιμενα να εχεις ηδη βρει αλλο αμαξι. Και μη ξεχνας τη μετατροπη για υδρογονοκινηση!