Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Τεχνό ..Logy


..ξυσ' τ' @ρχιδι@ σου με το Laser ...


..είμαι ένας Homo Technologicus ...από μικρό σπόρι με αυτά καταγίνομαι ...είχα ωστόσο και έχω μια πελώρια λαχτάρα για οτιδήποτε αφηρημένο, λογοτεχνία, ιστορία, φωτογραφία ....τέτοια πράγματα, ..αλλά επέλεξα τον δρόμο της μουντζούρας, κανονικής ή ψηφιακής, κρατώντας τα άλλα, τα αγαπημένα για πάρτη μου ..δική μου και προσωπική μου.

...Τα πήρα όλα σβάρνα, ηλεκτρονικός.. τεχνικός hardware..τεχνικός software..τεχνικός δικτύων και μερικά ακόμη ... και όσοι με γνωρίζουν λίγο (..και λένε πολύ) αναρρωτιούνται

...ΜΑ! Πως! ..αφού σαν άτομο είσαι τελείως αλλού! ..γιατί με αυτα;!!

..και ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΙΣ δεν με καταλαβαίνει όταν τους λεω ότι ασχολούμαι με τα κομπιουτεράκια (..μερικοί λένε ότι είμαι καλός)

ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΩ!!

...έχω κατακάψει τα δάχτυλά μου από κολλητήρια, έχω ρουφήξει πολλά κυβικά ντουμάνι από καλαϊ, εχω ξημεροβραδιάσει (..κυριολεκτικά) πάνω από ανοιγμένα μοτέρια, έχω δικτυώσει τα πιο ετερόκλητα μηχανήματα (και δούλεψαν) ..έχω ..εχω ..εχω διαβάσει άπειρες σελίδες (..πολλές με μαθηματικά που τα ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!), με έχει βαρέσει το ρεύμα (..ξέχασα πόσες..) ..για έναν περίεργο λόγο που λίγοι καλοί φίλοι μόνον καταλαβαίνουν
..επειδη ΜΠΟΡΩ να τα κατέχω ..και αυτά μπορούν να μου προσφέρουν τον βιοπορισμό μου... τόσο απλά
...γι' αυτό συγκρατώ τα σιχτίρια μου όταν κάποιος πετάγεται συχνά πυκνά και λεει ..
"ΑΑΑ!! ΕΙΣΑΙ GADGETAΚΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ!! ...
...GADGETAKIΑΣ είναι η μάνα σου.. και αν θέλεις έλα να σου πω και με τι Gadgets τι βρίσκει τουρμπόβλαχε που έμαθες και τα ..Gadgets ...
..ο Gadgetακιας είναι ένα απο τα θλιβερότερα είδη καταναλωτή ...
..ο άνθρωπος γνώστης, κάτοχος και παραγωγός της τεχνολογίας το κάνει ΜΟΝΟ για έναν σκοπό .... να ξεπεράσει υπαρκτά προβλήματα που τον εμποδίζουν να εξελιχθεί και να ανέβει ένα σκαλι παραπάνω ...
...έχω την Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Η τύχη να εχω για φίλους πραγματικούς, τεχνίτες απο τους ΛΙΓΟΥΣ ...μοναδικούς ο καθένας στη δουλειά του ..κι όμως ...για άλλα πράγματα συζητάμε !! ..την τέχνη τους την ξέρουν αυτοί ...την δική μου εγω ...και ότι χρειαζόταν να μάθουν αυτοί από τη δική μου και εγώ από τη δική τους, έχει ξεκαθαριστεί εδώ και καιρό...
..σαν κατακλείδα και συμπέρασμα ...σας παρακινώ να σκεφτείτε ...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ;

...ψάξτε ... σκεφτείτε όσο θέλετε ...ο Μήτσος ο Tornostar και εγώ ..έχουμε καταλήξει ότι είναι

ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!
..να λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα και τις ανάγκες του ανθρώπου...και να μην έχει πια λόγο ύπαρξης
..ΝΑ ΛΥΣΕΙ !!! ..οχι να ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ !!! (..για σκεφτείτε το λίγο..)

..αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει τεχνολογικά η εποχή μας, η τεχνολογία έχει καταντήσει απλώς μια πηγή προσόδων για κάποιες εταιρείες που αρκούνται να βελτιώνουν τους τρόπους για να αντιμετωπίζουμε γνωστά προβλήματα (..και όχι να τα λύνουμε οριστικά) και να να πασάρουν λύσεις για ανύπαρκτα..

..και εγω ...μέσα στον πολύ χρόνο που καταφέρνω να βγάζω στην άκρη για ΕΜΕΝΑ ..διαβάζω που και που Ιστορία που μου αρέσει ηδονικά!

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Δεν ξερω ποσο σχετικο θα ειναι το σχολιο μου με το θεμα αλλα...
Απο μικρος ηθελα να γινω κατι σαν τον Σκοτυ του Σταρ Τρεκ ή σαν τον Dr Who...
Εγω παντως ειμαι αρκετα γκατζετακιας...οσο το επιτρεπει η τσεπη μου!