Κυριακή 31 Μαΐου 2009

..ΕΧΩ ΚΑΙ 'ΓΩ!!

..αυτο

..χθες.. παράδοση υπολογιστή σε σπίτι, περίμενε η Ελένη, τον συνδέσαμε, τον ρυθμίσαμε ..όλα ok ..φεύγω .. γεια, ευχαριστώ πολύ και άπασαι αι γνωσταί φιλοφρονήσεις ξεπροβοδίσματος ( ξεπροβόδισμα στα αγγλικά : DePreOxing)
- τι μηχανή έχεις; ..ρωτά η Ελένη στην πόρτα (μονοκατοικία)
- Ενα BMW ..
(έχω σταματήσει πια να λέω ένα R80RT ή ένα παλιό BMW, γιατί ΟΛΟΙ οι μαλάκες μετά ρωτάνε "Α, ναι? ποιοοοο? ... γιατί αμα σου πω ξέρεις;... "..εε , όχι έτσι απλά ρωτάω")
..στο θέμα μας
-Α! ποιό;!!
-Να αυτό εκεί ... (το είχα στη γωνία)
- ωραία ! έχω και εγω !
- Μηχανή;
- Οχι! BMW !! ..R80 δεν είναι; ..και μάλιστα απ' ότι βλέπω ..το RT, χωρίς Fairing!!
- Εεεε ..ναι (έκανε ο stamskoup σαστισμένος!)
- Εχω ένα ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιο στην Αθήνα.. θα το φέρω σε λίγο και αυτό επάνω !!
...έχετε ακούσει παμπάλαιο και ταλαπωρημένο υπολογιστή, να ανοίγεις ένα πρόγραμμα και να ακούγεται ο σκληρός να γρατσουνάει σαν να κόβει καφέ μέχρι να φορτώσει τα δεδομένα; .... ε, τέτοιοι ήχοι ακουγόταν μέχρι να ενσωματώσω το τι έγινε
ΠΑΓΩΤΟ STAMSKOUP!! Σε κύπελο, πύραυλο, οικογενειακό ..τώρα και σε κασάτο!! ..όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα!

..και ενω έψαχνα γύρω γύρω να δώ ποιός μαλάκας την έβαλε να μου κάνει πλάκα..
- Που το φτιάχνεις εδω στην Θεσσαλονίκη; ..συνέχισε να ρωτά η Ελένη χαρούμενη
-Εεε ..μόνος μου το φτιάχνω.. δεν εμπιστεύομαι κανένα κοπρόσκυλο να του βάλλει χέρι
-Α! και εγώ στην Αθήνα με ένα φιλαράκι μου το φτιάχνω ..
..ΧΑ! stamskoupακο!! ..πάρτα να 'χεις!! ..εσύ δεν ήσανε που έλεγες "ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΥΝΑΚΕΣ ΝΑ ΟΔΗΓΑΝ ΜΗΧΑΝΗ ΒΑΡΒΑΤΗ, ΑΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝΚΙΟΛΑΣ!!" (..και μάλιστα ούτε 3 βδομάδες πριν! ..με στόμφο και μπροστά σε κοινό!)
ΤΣΑΚΩ ΜΙΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΝΑ ΝΑ ΨΙΛΟΚΟΒΕΙΣ (..το τουμπεκί!!)

..ΡΕ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΣΕ ΑΥΤΙ Ν' ΑΚΟΥΣΕΙΣ!! ..μπαίνω στον πειρασμό να αρχίσω να πιστεύω ότι κάτι στο υπερπέραν σπαει ΤΡΕΛΗ πλακα μαζί μου ..με εμένα προσωπικά!
..ας είναι!
..αναπτερώθηκε το ηθικό μου !!
ΧΑ!




7 σχόλια:

Poulman είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Poulman είπε...

Πλακα-πλακα (ειναι η διαδρομη που ξεκιναει απο την Πλακα, περναει απο Διονυσιου Αεροπαγιτου, γυρω απο την Ακροπολη και επιστρεφει Πλακα... ζντουπ!), επαναλαμβανω: πλακα-πλακα αυτη η μηχανη πρεπει να ειναι η πιο cult ολης της ιστοριας των μοτοσυκλετων.
Για δες ρε, υπαρχουν και κοπελιες που εχουν τετοια κομματια κι εγω ο αχρηστος (απο το στερητικο α + Χρηστος, πραγμα που ισχυει αφου δε με λενε Χρηστο... γκντουπ!), επαναλαμβανω: εγω ο αχρηστος ουτε ενα Africa Twin δεν αξιωθηκα να αγορασω ακομη.
Μπραβο την Ελενη!

dsquared είπε...

@Poulman
Δεν εχεις αναγκη μηχανη εσυ παιδι μου... εχεις χιουμορ!

din

Stamskoup είπε...

pulman ..ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ AFRICA TWIN..ΝΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΩ!! ..ΓΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ..ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ!!

Unknown είπε...

Χα χα χα χα , ποτέ μην λές ποτέ .... Καλό .

Unknown είπε...

Ε, αν πληροί και τις υπόλοιπες προϋποθέσεις που είχες θέσει, τί περιμένεις? Μήπως βρήκες τη γυναίκα που ονειρευόσουν?

Stamskoup είπε...

Danai ...θα το ξέρατε!