Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

ΚΛΙΣΕΟΣΚΟΠΙΟ..

άρξατε πυρ!

...το κλισιοσκόπιο, είναι το πίσω μέρος των σκοπευτικών ενός όπλου, αυτό που ορίζει την σκοπευτική γραμμή ...με λίγα είναι αυτό που σε βοηθά να σημαδεύεις ..
...επι των ημερών μας έχει αντικατασταθεί από το ΚΛΙΣΕοσκόπιο .... με το οποίο είναι εφοδιασμένος ο κάθε γνωστός, άγνωστος, βλάκας. γίδι, παράξενος, κοινότυπος, βαρετός, σπαστικός ..ηλίθιος για να σε πολυβολεί με κλισέ εκφράσεις ..

..μη κάνεις το λάθος να βγεις και να σε δει κανένας απο τους παραπάνω... ΠΥΡ!!!
-ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ;!!!
..τα πάντα σε καλές τιμές
..ότι περνά απο το χέρι μου
...τον μαλάκα!!
..υπομονή!

ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ;!!!
...πως είμαι έτσι;;;!!!

ΤΙ ΛΕΕΙ;
..μαλακίες ....

ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ;!
..με κόκκινο..

ΟΛΑ ΚΑΛΑ;!
..τα μισά ..

..τι θλιβερό και σπαστικό να σου μιλάν χωρίς να έχουν κάτι να σου πουν!!

don't tell me your story if you don't have one! ..έλεγε ένα τραγούδι πέρυσι ..

5 σχόλια:

dsquared είπε...

Χαλιααααα. Φαντασου οτι εχω πεσει σε παρεα που μιλανε ολοι ετσι... ο τιποτας συνομιλει με τον κανεναν.

din

Poulman είπε...

Δεν πιστευω τιποτα
Δεν φοβαμαι τιποτα
Ειμαι ενα ΤΙΠΟΤΑ!!!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

καλά. την επόμενη φορά που θα με ρωτήσεις πως είμαι θα κάνω ένα μ! και θα :P

Stamskoup είπε...

din ..γαμησε τα!

poulman ..είπε κανείς τίποτα;!

Sofia! ..που εισαι ρε ψυχ.. ωπ!
τι κάν..
πως είσ.. ουπς!
ολα καλ..
( ρε γαμώτο! πρέπει να προσέχω τι γράφω στο blog αλλη φορά!)
τέλος πάντων, διάλεξε μια απο τις παρακάτω αντισυμβατικές προσφωνήσεις γνωστού:
..γεια χαραντάν!
..εεε
..μμμ
..χαμογελάς ή μου φαίνεται;!
..χαίρομαι ιδιαιτέρως που φαίνεσαι υγιής και πρόσχαρη!

John G. Simandiras είπε...

να σου πω και κάτι άλλο, σταμ; alright!