Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Bicycle!!

..φτύστε, φτυστε!!

..αει σιχτιρ!! ..ότι λεφτό μαζευόταν έφευγε σε βλακείες ..λογαριασμοί, υποχρεώσεις, απρόοπτα το ένα μετά το άλλο .. και εγώ; ..εγώ πότε θα έπαιρνα ξανά το ποδηλατάκι μου;!!
..το Σάββατο.. μόλις έκαναν ότι περναν απο την τσέπα μου τα money τα άρπαξα και το άρπαξα! ..
..είναι το ΙΔΙΟ ακριβώς ποδήλατο με αυτό που μου έκλεψαν τον Δεκέμβριο (..τσογλάνια @#%$@#$$) ..GIANT Rincon GTS σε νουμεράκι XL (επελέχθη μετά απο τρελό ψάξιμο, καθώς είναι το μόνο που βολεύει το ύψος και τα μεγέθη μου ..1,97 ύψος ..85κιλά)
..το λοιπόν το ποδηλατίδιο έχει κάνει ήδη 35 - 40 χιλιομετράκια!
..τρέφεται με δρόμους και ανηφόρες και μετατρέπει τους κεφτέδες και τα πιτόγυρα σε ιδρώτα και ζόρι..
...αλλά το θέμα είναι άλλο.. μόλις το πήρα, μάλλον το σύμπαν με συμπάθησε και σε 1 μέρα τα έβγαλα τα λεφτά που έδωσα!!
...οπότε just do it και μη το πολυπαιδεύεις !!

6 σχόλια:

tsaousa είπε...

Γαμώτο, παλιά δεν υπήρχε να μην έχω ποδήλατο, εδώ και λίγα χρόνια το κοψα. Πρέπει να ξαναπάρω!!!!!

Stamskoup είπε...

..tsaousa ..just do it ..διαλέγεις ένα που να σου αρέσει τρελά και το παίρνεις, θα το απολαύσεις πολύ περισσότερο απ' ότι παλιά!

dsquared είπε...

Καλες ορθοπεταλιες!
din

Stamskoup είπε...

..θανξ din!! .. και μακριά απο φούϊτ (..έτσι τα λέμε εδω τα τρυπημένα λάστιχα!!)

tsaousa είπε...

Τελευταίο είχα ένα φοβερό mountain, παρόμοιο θα ξαναπάρω.
Καλές βόλτες και σε σένα!

dsquared είπε...

Kai γω ρε συ mountain eixa, αλλα το εφαγε η μαρμαγκα, που να κανω ποδηλατο στο κεντρο της Αθηνας.
din