Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Ποιοί Εμείς ; !!!

..οτι πειτε ΕΜΕΙΣ!!

ΕΜΕΙΣ φταίω
ΕΜΕΙΣ φταίς
ΕΜΕΙΣ φταει
ΕΜΕΙΣ φταιμε
ΕΜΕΙΣ φταιτε
ΕΜΕΙΣ φταίνε

έχει βρωμίσει ο τόπος τυπάδες που προσπαθούν να με περιλάβουν στο ΕΜΕΙΣ όταν τονίζουν τον ρόλο και τις ευθύνες ΜΑΣ για τις καταστάσεις που έχουν επικρατήσει..
..ξεκινόντας απο τους δημοσιΟγραφους, και συνεχίζοντας με αυτούς που τους ασπάσθηκαν και βάλθηκαν να μου σπάσουν τα @@@@@ όλοι σου δηλώνουν με και καλά ήρεμο και κυνικό ύφος ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ή ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ!!
..όχι ρε τσογλάνια!!
..ΕΓΩ δεν ψήφισα κανέναν μαλάκα ποτέ, γιανα είμα υπεύθυνος για την αχρηστιά του!
..ΕΓΩ δεν έγλειψα και δεν παρακάλεσα ποτε για να βολευτώ σε οτιδήποτε!!
..ΕΓΩ δεν πείραξα και δεν έκανα πουστιά σε κανέναν.. το αντίθετο το ζω κάθε μέρα

..ΕΓΩ ..ΜΑΛΑΚΕΣ!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ!!

ΔΕΝ θα μπω συνέταιρος στον καταμερισμό της αποτυχίας σας, όπως και δεν μπήκα μέτοχος στην δρέψη της λαμογιάς σας!!
αν έχετε πρόβλημα να κλείνετε το ρήμα φταίω, να πα να γαμ..θείτε!!
..η δική μου εκδοχή στο φταίω!
Εγώ ΔΕΝ φταίω (σίγουρα!)
Εσύ για να με διαβάζεις τότε μάλλον δεν φταις!
Αυτός που παλιά το βούλωνε και τώρα κλαψουρίζει φταίει!!
Εμείς είμαστε πολύ λίγοι για να φταίμε
Εσείς που φταίτε ..δεν το βουλώνετε;!!
Αυτοί που δεν φταίνε ..θα την πληρώνουν πάντα;!

4 σχόλια:

dsquared είπε...

Πρωτον, οι δημοσιογραφοι ειναι μεγαλες λερες.
Δευτερον, αφου κανενας μας δεν εχει ψηφισει τα χαλια που εχουμε για κυβερνηση... τοτε πως στο καλο μας εχουν κατσικωθει τοσα χρονια?

din

Stamskoup είπε...

..ακριβώς όπως τα λές ειναι!

κανένας ΜΑΣ δεν τους έχει ψηφίσει..
(το ΜΑΣ αναφέρεται σε μια πολύ ΜΙΚΡΗ ομάδα ανθρώπων, με σένα και μένα μέσα)
..όλοι οι υπόλοιποι κωλόγεροι (ανεξαρτήτως ηλικίας) περιμένουν σαν τα σιχάματα της εκλογές να τους δώσουν κάνα 10ευρο στην σύνταξη ή να τους τάξουν εξάμηνη σύμβαση στο δημόσιο .. και επειδή είναι οι περισσότεροι μαζί με αυτούς γαμιόμαστε και 'μεις..
άσε din, στο τσάκ είμαι να πάω να ζητήσω πολιτικό άσυλο σε καμιά πολιτισμένη χώρα!!

dsquared είπε...

Δεν θελω να σε αποοητευσω αλλα μια με την οικονιμη κριση, μια με την εξαρση ρατσισμου, και οι πολιτισμενες χωρες εχουν αρχισει να γινονται uganda.

din

tsaousa είπε...

Έτσι είναι με τους παλιόπουστες.
Μόνο στα καλά ΦΤΑΙΝΕ.