Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

..καρδιά μου καημένη!!


..αχ βαχ!! κακούργα κενωνία!

..μάλλον κάτι έχει η φάτσα μου, κάποια ορμόνη, κάποιο κάλεσμα εκπέμπει η ύπαρξή μου, που έλκει τους καρμίρηδες και τις καρμίρησες να μου λεν τον πόνο τους!
..και καλά τους μαλάκες, τους λες "2,25€ το λεπτό + ΦΠΑ και μου λες όσο πόνο αντέχεις" και τους ξεφορτώνεσαι!
..απ' αυτές που δεν γλιτώνεις με τιποτα είναι οι καημένες που..
"αχ, συγνώμη που σε φορτώνω και σενα βρε stam αλλά, να βρήκα και εγώ ένα άτομο να πω τον πόνο μου!!"
..κοιτάς γύρω γύρω.. ψυχή! ..εμένα θα λέει!!
.."όχι ρε π..ούστη μου πάλι!!"
..τι σε έκανε ρε ηλίθιε(-α) να συμπεράνεις ότι λαχταράω να ακούω ότι κόμπλεξ δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις και ότι αδικία έχεις υποστεί από την συννυφάδα σου!!
(..μόλις μου ήρθε αναλαμπή! η συννυφάδα στα αγγλικά, πρέπει να λέγεται co flake!!!)

ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜ..ΘΕΙΤΕ ΡΕ ΚΑΗΜΕΝΟΙ!!
(..θα δείτε εκπληκτική βελτίωση!! επιστημονικά αποδεδειγμένα!!)

..μην μπερδεύετε και μην παίρνετε θλιβερα όντα, την ευγενεια που ( ...έχω ένα κουσούρι και ΄γω!!) προσπαθώ να δείχνω σε όλους και ειδικά σε όσους γνωρίζω πρώτη φορά, σαν σημάδι "Α !! Βρέθηκε ένας μαλάκας να με ακούσει!!"
..τίποτα ενδιαφέρον και για μενα έχεις να μου πεις;
..πως; δεν σου έχει συμβεί ή δεν έχεις να πεις τίποτα νεο και ενδιαφέρον;
..ε, αντε ψόφα να ησυχάσεις και 'συ και μεις!!

...μόνο αυτό μας έλειπε, να πάρω παραμάσχαλα τα κουσούρια, τα κολλήματα και τους νταλκάδες μου και να συναγωνίζομαι σε καημενοsity τον κάθε πυρπολημένο
(..πάντως, αμα λάχει, αυτά που μου λέτε εσείς δεν είναι τίποτα μπροστα σε αυτά που έχω περάσει εγώ!! ..γιατί εμένα που με βλέπεις, το 2001 ξέρεις τι είχα περάσει;!! ..εμ δεν ξέρεις!! ..κάτσε να σου πω ..................)

5 σχόλια:

tsaousa είπε...

Την έχουν πολλοί αυτή τη μαλακία να στα πρήζουν με τα προβλήματα τους. Και μάλιστα αυτοί, που δε δίνουν ούτε ροχάλα για τα προβλήματα των άλλων...

Το co flake με τσάκισε!!!!!!χαχα

dsquared είπε...

To exete eseis oi didimoi na akoute kai na dinete kai lysi sta problhmata ton ponemenon synan8ropon sas.

Mh mou peis oti eixes perasei kokiti to 2001?

din

Stamskoup είπε...

Tsaousa, δυστυχως το ισοζύγιο συναλαγων καρμιριας ειναι αρνητικό!! ..εισαγουμε πάρα πολύ και δεν εξάγουμε καθόλου!!
..ανακάλυψα ότι το πρόθεμα co κάνει πολύ πιο εύκολη την μετάφραση στα αγγλικα! ..π.χ. co brothers = συνάδελφοι!!

din, μια στιγμή να ανοίξω τα τεφτέρια για τα whowaters (χουνέρια!) στο 2001..χμμ, ΑΧΑ! νάτο! ..σπονδυλοδεσία!! (..κοκκίτη πάντως δέν έχω στο άλμπουμ!! είναι καλός; λέει;!)

dsquared είπε...

To spondilodesia mou kanei pio eksantrik! O kokitis akougete kapos laikos, opos kai na to kaneis.

din

Poulman είπε...

Kala, milamne to video skizei kai paei!!!