Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Μπροστομούνες!!

..ο Αντρέας έχει μαγαζί με "Νεωτερισμούς" και εσώρουχα (στο Αγρίνιο) ..
..μια μέρα μπαίνει μια γρια (όπως μπαίνουν συνέχεια)
- "Δε μου λες παιδί μου"
- "παρακαλώ!"

-" Μπροστομούνες.. έχετε;"

..αμαν! τι έγινε ρε 'σεις;!! ..πέσαμε σε γριά περπατημένη και μας την λέει;!!!
..φίλος του Αντρέα που έτυχε να είναι παρόν ..τον τραβάει με τρόπο..

"Μπροστομούνες ρε 'συ! λένε οι γριές και οι παλιές (..το ίδιο πράγμα είναι!!!) την ποδιά"

..παραδοσιακή ελληνική μπροστομούνα!!

..τέλος με την πατριδογνωσία (.γριές rulezzz !!! )

..τα παραπάνω τα θυμήθηκα, καθώς φέτος το χειμώνα το κακό έχει παραγίνει!!
..σχεδόν όσοι έχουν scooter μου έχουν πάρει και φοράν την σύγχρονη μπροστομούνα!!

ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΕΤΣΙ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟPLAYERS!! .. ΡΕΖΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΟΣΥΝΗΣ!!!

Αμα φοβάστε μη κρυώσει το κωλαράκι σας, να πάτε να πάρετε κανενα smart!!
Στην ελλάδα ζείτε ρε μαλακοκάγκουρες!! ..όχι στην Ισλανδία!!
..και καλά το ρεζιλίκι!! ..γουστάρετε, τι να κάνουμε!! ..να μη πιαστεί πουθενά και σκοτωθείτε, δεν φοβάστε!! ..αν πέσει το μηχανάκι και σε σβαρνάει μαζί του, το έχετε σκεφτεί;!!

..αλλά τι λεω!!
..άντε και με φακιόλια ασορτί με το scooterινι σας!!

3 σχόλια:

dsquared είπε...

Τωρα υπερβαλλεις. Οι συγκεκριμενες μπροστομουνες (το καλοκαιρι την εμαθα κι εγω την λεξη) ειναι επιστημονικα & εργονομικα σχεδιασμενες απο τεχνιτες moto-designers. Παντως, γελασα του λογου μου, οταν τις ειχα πρωτοδει πριν 4-5 χρονια να τις φορουν στο Παρισι (εκει θα μου πεις εχει ψοφοκρυο).

din

Stamskoup είπε...

..βρε δε πα να έχουν πιστοποιητικό απο την NASA!! ..είναι ΟΤΙ πιο ηλίθιο έχω δεί σε μηχανή! ..και το πιο ηλίθιο είναι ο τύπος που πέτυχα χθές στον τρίτο στο Πολυτεχνείο, που για να μην την βάζει - βγάζει, είχε ανέβει μέχρι επάνω με την μπροστομούνα του δεμένη στην μέση του!!! (..σαν χασάπης πούστης ήταν!!)

tsaousa είπε...

Σαν χασάπης πούστης;;;; χαχαχα!!