Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

' ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΝΗΣΟΣ 2008'



Περπατούσα το Σάββατο 24 του μηνού, μόνος στα έρημα σοκάκια της πόλης. Εκείνη την ημέρα ήταν ακόμη πιο έρημα από το συνηθισμένο, όλοι ήταν μπροστά απο τους δέκτες για να συνεισφέρουν στον εθνικό σκοπό. Μόνον εγώ είχα απομείνει να περπατώ αμέριμνος και αμέτοχος, τολμώ να πω, στην παλιγενεσία του έθνους. Είχα άλλα να με απασχολούν.
Εκεί που περπατούσα βαριεστημένα, ακούστηκε ξαφνικά βαριά η φωνή ..
"Εεεεπ, ΕΣΥ! Για έλα απο εδώ"
...μόνο εγώ ήμουν στον δρόμο... γύρισα αργά αργά και προετοιμαζόμουν για το ποιόν μπορεί να αντικρύσω..
..Ήταν η βλοσυρή σιλουέτα του Αστυφύλακα!
"Ωχ, τώρα την στρούμφισα" σκέφτηκα και προσπάθησα να μην δείξω την ταραχή μου..
DAS PAPIER!! πήγε να πει το όργανο, αλλά αμέσως αυτοδιορθώθηκε.. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ!!
..την πήρε στα χέρια και με ένα ύφος που σε έκανε να νιώθεις μη ανακυκλώσιμο σκουπίδι, είπε ..
" Γιατί δεν είσαι Ρε στον κοινο αγώνα;!!"
"Εεε, να εγώ.. ξέρετε, δουλειά ... και εκτός αυτού και η θεία μου εδώ κοντά που είχε..."
"ΡΕ ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ!" είπε καθώς με μπουζούριαζε απο τον γιακά
"ΘΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑ!!"
...και να λοιπόν που καθόμουν μπροστά στο παγερό γραφείο του ενωμοτάρχη, ένιωθα σαν χαλασμένο φυτοφάρμακο και μάλλον το ήξεραν.
..."Λοιπόν κύριε Σ." είπε ο Σερίφης..
"Βρες μου μια καλή δικαιολογία για τον λόγο που δεν συνέβαλές στην μουσική εθνεγερσία!"
"Εμπρός λοιπόν! Σε ρωτώ! Τι μπορεί να είναι πιο σημαντικό απο την Εθνική ανάταση και περηφάνεια της βραδιάς;! ..δεν μιλάς έ! ..έννοια σου και ξέρω εγώ που θα σε στείλω!"

...και να' μαι λοιπόν σήμερα στην Καλομοιρόνησο! Για αναμόρφωση και διαμόρφωση εθνικής μουσικοσυνείδησης! Είναι και άλλοι εδώ που είναι πολύ πεισματάρηδες.. είναι χρόνια εδώ και αντιστέκονται ακόμη σε αυτά που παίζουν τα μεγάφωνα..
..εγώ.. εγώ δεν ξέρω πόσο θ' αντέξω ακόμη.. αφήστε με ήσυχο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: