Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

..(και) αυτό το πάσχα, έκανα το πατροπαράδοτο ταξίδι με την μοτοσυκλέτα μου. Πρόσθεσα άλλα 3.000 (περίπου, ποτέ δεν κάθησα να μετρήσω ακριβώς πόσα χιλιόμετρα έκανα, είνα σαν να ρωτάς μια πανέμορφη κυρία την ηλικία της) χιλιόμετρα στο κοντέρ μου και.. επανήλθα.
Θα ήθελα να γράψω κάτι για την μοτοσυκλέτα. Είναι το μοναδικό μέσο, αντικείμενο, πάθος, χόμπι (όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας) με το οποίο είμαι ερωτευμένος απο τα 16 (όταν έβγαλα το πρώτο μου δίπλωμα) ...και πιστέψτε με.. έχω ασχοληθει με αρκετά στην ζωή μου.
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα παράδοξο όχημα. Κανονικά δεν θα έπρεπε να κινείται, απο μόνο του δεν μπορεί να κινηθεί, ούτε καν να σταθεί (έχει μόνο δυο ρόδες το καημένο). Χρειάζεται τον άνθρωπο σαν βασικό συστατικό - εξάρτημα και τότε και μόνο τότε κινείται.
Αυτό ακριβώς λατρεύω στην μοτοσυκλέτα, που επάνω της μπορεις και βλέπεις, και ξεχωρίζεις έναν ΑΝΘΡΩΠΟ (σε ένα αυτοκίνητο είναι κρυμένος ).
Πάντα παρομοίαζα την μοτοσυκλέτα με μια όμορφη γυναίκα και πραγματικά πιστεύω πως δεν υπάρχει καλύτερη σύγκριση.
-Μια μοτοσυκλέτα, όπως και μια γυναίκα (ΠΡΟΣΟΧΗ! μια... ΓΥΝΑΙΚΑ!) πρέπει να την μάθεις με σεβασμό και να την αφήσεις να σου δείξει εκείνη τα όρια της, αν τα ξεπεράσεις ΘΑ ΣΕ ΡΙΞΕΙ, αν όμως την πηγαίνεις σαν κότα θα ΜΠΟΥΚΩΣΕΙ !!
- Σε μια μοτοσυκλέτα, όπως και με μια όμορφη γυναίκα, για κάθε απολαυστική διάδρομή που θα σου μένει στο μυαλό, θα έχεις φάει 10 παγωνιές, 20 βροχές και μπορεί και 5 τούμπες, αλλά πιστέψτε με .. ακόμη και έτσι .. αξίζει!!
- Μια μοτοσυκλέτα, όπως και μια ζόρικη γυναίκα, πρέπει να ξέρεις να την φτιάχνεις(!!) μόνος σου.. αλλιώς .. ή θα σε αφήσει .. ή θα την φτιάχνει άλλος!!!
-Μια μοτοσυκλέτα, όπως και μια όμορφη γυναίκα, αφού την φτιάξεις και την περιποιηθείς όπως θέλεις, πάντα θα υπάρχει ο κίνδυνος να προσπαθήσουν να σου την κλέψουν... εδώ απόλυτη λύση δεν έχει βρεθεί ακόμη.. ή την δένεις ή την προσέχεις σαν τα μάτια σου.
-Μια γυναίκα μοτοσυκλετίστρια (ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΆΛΛΟ ο χρήστης μοτοσυκλέτας και ΑΛΛΟ ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ!) ήταν είναι και θα είναι πάντα, ερωτεύσιμη άμα τη εμφανίσει!
-Τέλος, και απευθύνομαι σε εσάς κυρίες μου, έχετε υπόψη σας πως αν ο άντρας που έχετε δίπλα σας αγάπα και μένει πιστός στην μοτοσυκλέτα του (και δεν την αλλάζει όπως μερικοί, κάθε εξάμηνο) τότε ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ! ..θα φροντίζει να είστε πάντα άψογες γιατί μόνο με εσάς σε άριστη κατάσταση θα μπορεί να ταξιδέψει όμορφα στη ζωή !!
παρακάτω μια φωτογραφία (για τους άπιστους θωμάδες) απο τα δάχτυλα του δεξιού μου χεριού ..τόσα χρόνια πάνω στη μανέτα, έχουν πάρει το σχήμα της!!
Υ.Γ. μου την σπάνε αφάνταστα οι μοτοσυκλετιστές του Σαββατοκύριακου και των αργιών!!! τον σωστό μοτοσυκλετιστή θα τον διακρίνεται κάποιο πρωινό του φλεβάρη που θα βρέχει ή θα χιονίζει και έξω θα έχει 1 ή 2 βαθμούς

2 σχόλια:

haxou aka joy! είπε...

Γεια σου Σταμάτη!
Ωραίο μπλογκ!
Ευχαριστούμε πολύ για το στικ με την ηχογραφημένη συναυλία του Steve Wynn που κερδίσαμε μέσω των "Διαμαντιών".
Στο space κοιτάς ποτέ τα request σου; Ο Freerider κι εγώ σου κάναμε, μέχρι και μήνυμα στείλαμε, αλλά...τζίφος! Βρε, μπας και μας απορρίπτεις;PPP
Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία στον Dr. Atomik κι εύχομαι κι άλλα ταξίδια, συναυλιακά ή πραγματικά, αλλά πάντα μαγικά,
Χ.

Poulman είπε...

Ενα εχω να πω:
ΠΑΝΣΟΦΟΣ!!!