Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

ΠΑΡΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΔΕΚΑΡΕΣ


Παντρεύονται οι πούστηδες και συγκλονίζεται η οικουμένη!!
..βέβαια όπως λέει και ο φίλος Alex .."ρε εδώ το ζητούμενο είναι να καταργηθεί ο γάμος μεταξύ ετεροφυλοφίλων (βλέπε σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης κτλ) και αυτοί έχουν φαγωθεί να παντρευτούν;!! Ρε τους πούστηδες !!"
..εγώ πάντως δηλώνω ευθαρσώς * χ/mou (διαβάζεται : star χ δια μου) !!
και παραμένω λάτρης του θηλυκού για τους παρακάτω λόγους
-χωρίς τις γυναίκες ο πλανήτης θα εκατοικείτο απο ένα μάτσο λέτσους πούστηδες
- βέβαια, χωρίς αυτές θα ήταν μισοάδειες οι φυλακές, η οικονομία θα ήταν ακόμη στην λίθινη εποχή, και μάλλον δεν θα υπήρχε καθόλου αγχος.. παρολα αυτά όμως εγώ πάλι γυναίκες ψηφίζω
-χωρίς αυτές μάλλον δεν θα υπήρχε η μαγκιά (λέμε τωρα..)
..και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα

...τέλος λοιπόν! ας παν να παντρεύονται!

..πάντως, πολλοί επαγγελματίες έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται για την νεα αγορα!
φίλος φωτογράφος βαφτίσεων μου είπε ότι δεν έχει πρόβλημα να καλύψει τέτοιον γάμο "Αρκει να με πληρώσουν προκαταβολικά! Δεν σηκώνω εγώ τις πουστιές!!"

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Αντε, με το καλο να νομιμοποιηθει και ο γαμος μεταξυ διαφορετικων ζωικων ειδων γιατι βιαζομαι να κανω παιδακια με την Καντηλω (ειναι μια παρδαλη γιδα αυτηηηη!).