Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Ο Νέος Υδραυλικός!!

..θα..πιείτε κάτι; !!

Έχω και τον Γιάννη τον Σημαντήρα (Αδερφέ μου εσύ δικαιούσαι συστοιχία blogs που να ασχολούνται κάθε μέρα μόνο με τις ομορφιές που δημιουργείς!) να μου έχει βγάλει το όνομα (..ε, προσπαθώ και μόνος μου, αλλά με τέτοια βοήθεια .. θα πάω πολύ μπροστά!!) - ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΣΗΜΑΝΤΗΡΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ...τον γνωρίσετε!! www.diamonds958fm.net
.ΑΛΛΑ ... η ουσία είναι ότι στην χθεσινή εκπομπή του άγγιξε την σκληρή (!!) πραγματικότητα!!

... Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ!! (..και του μέλλοντος!!)

..το πελατολόγειο των "κατ' οίκων" πελατών βρίθει απο γυναίκες (άνω του 80%) και απο αυτές ένα ικανότατο ποσοστό είναι ζωντοχήρες ..οι οποίες .. τι σύμπτωσις.. έχουν ΟΛΕΣ τον υπολογιστή τους στην κρεβατοκάμαρα!!!!
(BREAK NEWS!! ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ! : ΕΙΜΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ!!!)
..δεν αναφέρομαι δε στις νεαρότερες ηλικίες (φοιτήτριες) οι οποίες σε πλήρη αναντιστοιχία με τον μύθο που τις περιβάλλει, είναι (..οι περισσότερες!!!) ή θέλουν να δείχνουν ( ..ξανά !!!!) συνεσταλμένες και πολύ καθώς πρέπει (..είπαμε ! ..οι περισσότερες.. αλλά όχι όλες!!)
Στο θέμα μας λοιπόν ... ΧΗΡΕΣ και ΖΩΝΤΟΧΗΡΕΣ !!
είναι σπαραξικάρδιον το θέμα ..μόνες, πληγωμένες απο τη ζωή, τόσο ευαίσθητες, τόσο ρομαντικές ψυχές.. έναν υπολογιστάκο έχουν και αυτές για να περνάν τα ατελείωτα βράδια της μοναξιάς τους και αυτός όλο κάτι βρίσκει και ΧΑΛΑΕΙ!!!

-Αχ, Βρε Σταματη(ηη) τόση δουλειά έκανες!! Να μη σε κεράσω κάτι(ιι) ; Ασθάνομαι άσχημά(αα) !!

-Αχ, τι καλά! τώρα που ξέρω πως έχω κάποιον να μου φτιάχνει το κομπιούτερ όταν χαλάει θα κοιμάμαι (..!!!) πιο ήσυχη!!

..με λίγα λόγια ..αν ο Γκουσγκούνης συνέχιζε να γυρίζει ταινίες .. σήμερα αντί για τσάντα με εργαλεία ..θα κουβαλούσε Laptop!!

..Μ'αυτά και μ'αυτά λίγο θέλετε να με χαρακτηρίσετε Sex Maniac, ίσως και Brutal (σας ξέρω!) ... Δεν είναι(ακριβώς) έτσι ..ένα κουσούρι έχω και εγώ στη ζωή αυτή και αυτό είναι ότι είμαι ευγενικός και καθώς πρέπει σε βαθμό αγανάκτησης!! ..απλά αναφέρω γεγονότα που ισχύουν και περιστατικά που συνέβησαν!

Υ.Γ. όσα αναφέρονται παραπάνω είναι πέρα για πέρα ΑΛΗΘΙΝΑ!! (..να τα έγραφα σε βιβλίο...χμμ!!)

4 σχόλια:

Poulman είπε...

Προτιθεμαι να γινω το τσιρακι σου (οπως ο Τασος Κωστης στον Κωστα Τσακωνα) και να πηγαινουμε παρεα στις ζωντοχηρες!
"Κλασικη περιπτωση βλαβης. Για να φτιαξει ο υπολογιστης σας πρεπει να σας τον φιρμαρουμε - σορυ, φορμαρουμε! Και εχω πανω μου και εναν μεγαλο σκληρο... δισκο!"
Αλλα μου εισαι και τζεντλεμαν -να παρει- και δεν κανεις τετοιες καφριλες.

John G. Simandiras είπε...

(πάλι καλά που δεν σου είπε καμία):
"σταματάκο, να σου πω, ρε συ, μου έχει χαλάσει και το φλοτέρ τής τουαλέτας. δεν του ρίχνεις ένα φτΧιάξιμο, ρε αγόρι μου; α! δες, ρε λεβέντη, και το σίδερο για τα μαλλιά. όλο δΓιακοπές κάνει το μαλάκιστρον. αν δεν σου κάνει κόπο, τσέκαρε και το στόρι τού σαλονιού, έχει φρακάρει το πούστικο, και δεν ξεκολλάει με τίποτες. α! δεν ρίχνεις κι ένα βάψιμο στο ταβάνι τού μπάνιου, ρε πουλάκι μου; όλο μούχλα είναι.
άντε, να σε χαρώ γλυκέ μου. και βγαίνοντας, πέτα και τα σκουπίδΓια. (μη μου σιχαίνεσαι, δεν έχει σερβιέτες)"

Ντη είπε...

Χα χα,α ρε Σταμάτη..κακοπερνάς ε?Δηλαδή,με το που μπαίνεις στα σπίτια,σε μπάζουν στη κρεβατοκάμαρα,γιατί εκεί βρίσκεται το πισί?χα χα,πολλοί άντρες θα παρακαλούσαν να είναι στη θέση σου..ειδικά αν έχεις να εγκατα-στήσεις κανά πρόγραμμα που αργεί..ούτως ειπείν μεγαλύτερη αναμονή στο ροζ,ροζδεν είναι συνήθως?..η καλύτερή σου ε?Και άντε και να μπει και ο huspand,αν ακόμη ζει ή αν δεν εχουν χωρίσει,δεν θα πάει ο νους του στο κακό..όπου ο υπολογιστής..εκεί και ο τεχνικός..στην τελική,αν δεν θέλουν άλλον άντρα στην κρεβατοκάμαρά τους..ας πάρουν ένα laptop,ωχού!

Stamskoup είπε...

..Βλέπω σας άρεσε!!
..αχ τι να κάνω ο δύσμοιρος!!

έχουμε και λέμε!
John:
..γελάς αλλά μια δυο πήγαν να το κάνουν και αυτό ('αχ, μήπως ξέρεις και απο ηλεκτρολογικά; έχω ένα σίδερο που ...' ' ..για να εισπράξουν ένα μεγαλοπρεπές " Thitsa! Don't push your Luck!!" (..ελληνικά, ΟΧΙ)..

Ντινιώ:
..Κωνσταντίνα όντως!! Πολλοί λιγούρηδες θα ήθελαν να είναι στην θέση μου!!
(..το θέμα έιναι ότι κάνω ότι περνά απο το χέρι μου για να μην ανήκω στην συνομωταξία τους!)
..πάντως το ροζάκι το πέτυχες! το τι μεγαλομπεμπέκα ευδοκιμεί εκεί έξω, δεν περιγράφεται!! ..όσο για τους hunsband οι πιο πολλές είναι χωρισμένες..

Δημήτρη φίλε:
Προσλαμβάνεσαι!!