Τρίτη 8 Απριλίου 2008

(ΚΩΛΟ) ΓΕΡΟΙ ΕΤΩΝ 20!


..έχει παραγίνει το κακό! ..και 'μεις είμασταν νεότεροι αλλά δεν είμασταν έτσι!
παντού όπου γυρίσεις και όπου σταθείς βλέπεις νέους ανθρώπους με ύφος, στάση και συμπεριφορά ΓΕΡΟΥ!! ..έχουμε κατακλυστεί απο γέρους 2ο χρονών!
..κανένας τσαμπουκάς, καμία ζωηράδα, καμία δίψα για ζωή, για γνώση για το καινούργιο..
...τα ίδια και τα ίδια.. τα 3/4 είναι φοιτητές και αυτό τους αρκεί (ήδη ονειρεύονται ΑΣΕΠ και Δημόσιο) /..και όταν θα φτάσει κάποτε η στιγμή που το εγγόνι τους θα τους ρωτήσει "Τι έκανες στα νιάτα σου παππού?" στην καλύτερη περίπτωση θα του απαντήσουν .." εμένα που με βλέπεις παιδί μου, επαιξα τάβλι και playstation εγώ! ουουου με το κιλό! Ήπια εγώ φραπέδες στα νιάτα μου!!"
..και δώστου και βλέπεις αγοράκια και κοριτσάκια να βγαίνουν ραντεβού και να πηγαίνουν (..ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!! ) να παίξουν ..ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ (..γαμώ την βλακεία που κουβαλάν για εγκέφαλο!!) ..και πάρε να έχεις, το πιο ζόρικο πράγμα που κάνουν είναι να παίζουν 5Χ5 !! ..
..και άμα πας να κάνεις καμια συζήτηση μαζί τους μετανιώνεις την ώρα και τη στιγμή ..
..βλέπεις κοπέλα 20 τόσων χρονών σαν τα κρύα τα νερά και μόλις της μιλήσεις σκέφτεσαι ("όχι ρε πούστη μου! ¨)
..μ' αυτά και μ' αυτά πάμε κατά διαόλου ..
..όσο για μένα απολαμβάνω πραγματικά την παρέα και την συναναστροφή με τους φίλους μου, οι μισοί πάνω απο 40 (αλλά στην πραγματικότητα 17 στα 24) και όλο και ξετρυπώνω και άλλους!

2 σχόλια:

John G. Simandiras είπε...

μπαρμπαΣταμάτη, να αγιάσει το στόμα σου! (πάμε για καμιά μονόπολη στη μελενίκου;)

Poulman είπε...

Μην τα κατακρινεις τα παιδια.
Αν μενεις για παντα νεος δεν παιρνεις ποτε συνταξη :)