Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

..Λιγο πριν τις εκλογες ..




..οι συνειδητοποιημένοι, ευαισθητοποιημένοι, νοήμονες και καλιεργημένοι πολίτες αυτής της χώρας , είναι έτοιμοι να ψηφίσουν ..
.. μερικές σκέψεις ..
άραγε, λογικές;

-..θα μου 'ρθουν να ψηφίσουν, έλληνες από την Αυστραλία, την Γερμανία, την Αμερική ..από του διαόλου τη μάνα ...
...Ρε ΛΑΖΟ DEUTCH ...AustraloKangurus Grecus ...Αστοριανέ τσολιά και όλες οι συνωμοταξίες της "ΟΔΥΣΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥ" ...
..στην καλύτερη περίπτωση έρχεστε στο Ελλάντα κάθε καλοκαίρι ...αλλιώς κάθε four years ..for the ellections ...
..ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ;!!!
...ποιούς απο τους υποψηφίους ξέρετε; ...τί σκατά απο αυτά που έχουν κάνει έχετε φάει στη μάπα;! ..Σας έχουν γαμ... καθόλου ;
..πως θα ψηφίσεις και θα καθορίσεις ΕΣΥ το μέλλον μου; ..δεν ζεις εδω ...δεν δουλεύεις εδώ ...δεν πληρώνεις εφορία εδω (!!) ...δεν μεγάλωσες εδω ... και θα έρθεις, αλλοδαπό κομματόσκυλο, εκδρομούλα πληρωμένη από το κόμμα ..για να συντηρήσεις την αηδία που με πνίγει;
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ !!

..το ίδιο ισχύει και για τις "σκέψεις" .. να ψηφίζουν και οι (λαθρο) μετανάστες! ...Ώπα ρε μάστρορα!! ..ο ανθρωπάκος μετά απο χίλια ζόρια και θαλασσοταραχές ..βρέθηκε στην Ελλάδα ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ !!! (..να το θυμόμαστε πάντα αυτό, έτσι;!!) ..σκάλωσε εδώ, και τον έχουν φορτώσει ΟΤΙ χαμαλοδουλειά υπάρχει ... το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να στείλει κανα φράγκο στη πατρίδα ..και με την πρώτη ευκαιρία θα την κάνει για Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία .... θα δώσεις σε αυτόν τον απελπισμένο, και ενίοτε τυχοδιώκτη, ψήφο για να βγάζει το μέλλον μου στη δημοπρασία του πιο ανοιχτοχέρικου κόμματος; ....
..όσοι θέλουν να πάρουν την ελληνική υπηκοότητα ..υπάρχουν (όπως υπήρχαν πάντα) και διαδικασίες και ευκαιρίες .. βελτιώστε αυτές, αν θέλετε ..

ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗ !!!!!!! ...ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΑΓΚΑΣΕΙ!!!!

..να δώσουμε επίσης δικαίωμα ψήφου απο τα 16 !! ..ΝΑΙ ρε μάγκα μου!! ...και γαμώ τις ιδέες!! ..το trendy μαμόθρεφτο που ακόμη παει σχολείο (..έχει τη σημασία του αυτό ...θα σε κρατάν ΚΑΙ από τους βαθμούς!) και ο μόνος αληθινός κόσμος που βλέπει είναι η διαδρομή Σπίτι - Σχολείο - Φροντιστήριο ... να συναποφασίζει ...για τι άραγε? ..για το γήπεδο του παναθηναϊκού;

- ..ας απευθυνθούμε τώρα στα κομματόσκυλα....
ΡΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ!!!
..λύστε μου ρε εσείς κάποιες απορίες ....
..κουνάτε την ουρά σας για δυο κόμματα που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό που ισχυρίζονται πως πρεσβέυουν .... η Ν.Δ. δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την δεξιά και φιλελεύθερη θεώρηση των πραγμάτων ..και το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τον Σοσιαλισμό ....
..πείτε μου τώρα με το χέρι στη καρδιά (..ναι ..βγάλτε το για λίγο από την τσέπη!)
Μάλλον δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει φιλελευθερισμός ή Σοσιαλισμός ; ...έτσι δεν είναι ;!

- Μια ακόμη απορία που πάντα είχα, απευθύνεται στους "ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ" (..λες και οι υπόλοιποι είμαστε "ΕΧΘΡΟΦΡΟΝΕΣ" ..ΕΑΜοΒούλγαροι ...δεν ξέρω και ΄γω τι ...
ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!! ΠΩΣ γίνεται οι δυο μεγαλύτεροι αρχηγοί σας (..της Δεξιάς εννοώ!) να έχουν ..
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ !!!
(ντιπ για ντιπ τούρκικα σε λεω τζάνεμ!!)
..δε σας κάνει ..κάτι; ..να ρε παιδί μου ...δε σε ενοχλεί (..λίγο !) εσένα τον τουρκοφάγο ..να χοροπηδάς σαν κατσίκι για τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και τον ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ;!!!
..απο περιέργεια ρωτάω!! . ..αμα εσυ δεν έχεις πρόβλημα ..εμένα λόγος δεν μου πέφτει
ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΑ!!!


- Συνασπιστήρια ....ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
..ο μόνος λόγος που δεν σας πιάνω και εσας και τον Cheap Rush στα πλήκτρα μου είναι επειδή μετά θα μου βάλουν προειδοποίηση ενοχλητικού περιεχομένου στο blog μου !!!

..ΚΚΕ ..και σεις !!


..προχθές ...έπεσαν επάνω μου ένας ελεεινός μπάρμπας μαζί με ασορτί αξιομίσητη θείτσα ...και δεν μπόρεσα να ΜΗΝ ακούσω ..
"Άντε ..και αμα βγει και ο ΠΑΠΑΝΤΡΕΑΣ να δούμε τι θα ΔΩΣΕΙ και αυτός!!
ΣΙΧΑΜΕΝΑ πλάσματα, αιώνιοι ζήτουλες και μεταφορείς ψηφοδελτίων στην κάλπη .... ακούστε για να καταλάβετε!!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ Τ Ι Π Ο Τ Α !!!
(..ναι καλά άκουσες .ΤΙΠΟΤΑ! ..ότι χρειάζομαι το βρίσκω μόνος μου )

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΩ!!!!



2 σχόλια:

Poulman είπε...

Πεσ'τα!!!

dsquared είπε...

Τελικα βγαινει το ΠΑΣΟΚ? Ασχετο...
din