Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

(..untill) ...KILLED BY DEATH !!


...MOTORHEAD!! killed by death!! (..τρισάθλιο βιντεοκλιπ.. τετράθλιοι στίχοι ...απεριγραπτάθλιες φάτσες αλλά ΠΟΛΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!)

..την προσοχή σας στο 0:50
" ..if you squeeze my Lizard ...i'll put a Snake on you!!!"
Η ΠΙΟ "ΓΑΜ ...Ω ΚΑΙ ΔΕΡΝΩ ΑΤΑΚΑ E V E R !!!"

..υπομονή ..και θα καταλάβετε πως εθυμήθειν τους ΜοτεροΚέφαλους...

..ο Άκης είναι φίλος και συνάδελφος του George ...και λόγο δουλειάς χρειάζεται να είναι λίγο κάπως φουσκωτός ...
...ο Άκης εκτός όλων των αλλωνών ...κάθε μεσημέρι ρίχνει και 2 χιλιομετράκια στην πισίνα του Ποσειδώνιου (..κολυμβητήριο της Θεσσαλονίκης) ....και εδώ αρχινάει το καλό!!

...- Ρε έχει έναν πούστη παππού στο Ποσειδώνιο ...σαν βατράχι είναι!! ...κοντά χεράκια ..κοντά στραβά ποδαράκια ...απορείς πως επιπλέει αυτό το πράγμα ...αλλά έχει και πνευμόνια βάτραχα ο πούστης!!!! ...όποτε βουτάει ξεχνάει να βγει!! ...και ας κολυμπάει doggy style!!

- Χα Χα!! ..τι λε ρε Άκη!!

- Ναι τον κωλόγερο!! αλλά σήμερα του την είπα!!!

- Έλα ρε!! τι του είπες!!!

- είμασταν στα αποδυτήρια και με πλησιάζει ο εν λόγω παππούς ...."Σε είδα σήμερα που έκανες 2 χιλιόμετρα" ....λεει ... "Ναι, τόσα κάνω συνήθως" ...του λεω

- " ΕΓΩ κάνω ΤΕΣΣΕΡΑΜΙΣΗ κάθε μέρα!! ...μου λέει καθώς φουσκώνει όσαν τον βάτραχα και πάλι!!

- ...τον κοιτάω ...καθώς σκουπίζομαι ...τον ξανακοιτάω ...καθώς ξανασκουπίζομαι ...
"ΔΕ ΜΕ ΛΕΣ ρε παππού ...."
- "...Ναι.." ..κάνει εκείνος
- ΓΑΜΑΣ καθόλου;!!!
- ΤΙ ; Τι ειναι αυτά που λες !!!
- Να ρε παιδί μου ...σπρώχνεις τίποτα ..."
....άναυδη σιωπή ο σεβάσμιος γέρων!!
- Να ..γιατί εγώ μετά απο δώ θα πεταχτώ σε ένα γκομενάκι ...και λεω να συνεχίσω την προπόνηση και εκεί ....
- Ο παππούς αποχωρεί κουνώντας το κεφάλι με τον γνωστό τρόπο ..."Που καταντήσαμε!"
...έκεινη τη στιγμή πετάγεται άλλος ξεβράκωτος (αποδυτήρια γαρ!) απο νεκρή γωνία
- " Ωχ ρε φίλε!! Καλά του ξηγήθηκες του Πούστη του γέρου!!! ...και μένα μου την είπε χθες!!"
...και έζησαν αυτοί καλύτερα!!
..και εμένα πιο πολύ το Killed By death μου ήρθε σαν soundtrack της παραπάνω φάσης που θα γινόταν η ΤΕΛΕΙΑ ταινία μικρού μήκους αν πρωταγωνιστούσε ο Άκης ....και ο Παππούς αυτοπροσώπως !!
....αλλά έμεινε ο παππούς να κολυμπάει untill ....killed by death (...που μάλλον τον ξέχασε)
...και ο 'Ακης να πηδάει μέχρι να γίνει και αυτός παππούς και να Killed by death και αυτός!!

...και δε με λέτε παρεμπιπτόντως ....εσείς πόσα χιλιόμετρα είπαμε ότι κολυμπάτε;!!!!

5 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Εγω έχω νεροφοβία :P

Stamskoup είπε...

...τι να κάνουμε για να την ξεπεράσεις;!

Poulman είπε...

Εγω εχω γεροφοβια :P

dsquared είπε...

xa, xa, βρε τον παππου.
στην πισινα που κολυμπαω υπαρχει και εκει ενας παππους... ο πουστης εχει απιστευτο κορμι και αντοχες για την ηλικια του. Ο οποιος μας την λέει εαν αργοππορουμε στην διαδρομη!

@ασετον
Παρε στρωμα νερου!!!!

din

danai waterlover είπε...

.....εεεεε.....no comment...