Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

..δικό σας είναι το μωρό; !!

Η ΠΑΡΑΚΑΤ ΙΣΤΟΥΡΙΑ ΕΙΝΙ ΑΛΗΘΙΝΙ!!
..κάποτε, ακουσα μια ιστορία που και αυτός που μου την είπε την είχε ακούσει απο αλλού, και κάπου εκεί χάνονται τα ίχνη της...
..κι όμως! την θεωρώ πέρα για πέρα αληθινή, καθότι την άκουσα σε μια μεταφορική εταιρεία πάνω στην φούρια της φορτοεκφόρτωσης και απο ανθρώπους ακριβώς σαν τον ήρωα!
..ήταν λοιπόν φορτοεκφορτωτής (χαμάλης), ήρεμος μαζεμένος και συνεσταλμένος (πράγμα τόσο σπάνιο για χαμάλη όσο τα ντεκολτέ στο κατηχητικό!) δούλευε και δεν έλεγε και πολλά στα πειράγματα των υπολοίπων...
..κάποια μέρα πήγε για φόρτωμα στον σιδηροδρομικό σταθμό, και αφού τελείωσε , είδε ΜΙΑ ΜΑΜΑ !!! Μα τι ΜΑΜΑ!!! ..την πλησιάζει λοιπόν και της λέει :
- Αχ τι ωραίο παιδάκι !! Δικό σας είναι ;
- "ΝΑΙ" απαντά εκείνη όλο καμάρι..
- " Δε μου λέτε! Αν βάλω τα υλικά, μπορείτε να μου κάνετε και μένα ένα;!!!

Αφιερωμένο στα πιο άνετα άτομα στον κόσμο! Τους Brothers Μήτσο, Βαγγέλη, Σταύρο, Χρήστο και στα τιμόνια που κρατάν!!!

ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!
Όποιος βρει ποια κυρία είναι αυτή με το μωρό στην αγκαλιά (καμία σχέση με την ιστορία!!) κερδίζει ΔΩΡΕΑΝ Service για τον υπολογιστή του για έναν χρόνο!! ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ!!
(..ελάτε! δεν είναι δύσκολο!)
Υ.Γ. εγώ την τράβηξα (είχε ξυπνήσει ο paparatsi μέσα μου!)

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Ρε συ! Αυτη στη φωτο μοιαζει φοβερα απο πισω με τον Terry Jones των Monty Python! ε;
Ε;;;
Ε;ε;
Το βρηκα; Ή μηπως ειναι ο John Deacon των Queen απο το videoclip "I want to break free";;;
Αλλιως μονο μια ακομη πιθανοτητα μενει.
Ειναι η θεια μου η Κοκόνη!
YES!
Κερδισα;;;