Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Χαζογκόμενα ...



..ήμουν με το αμάξι και πήγαινα σε μια δουλειά. Η μέρα τέλεια, η δουλειά καλή .. η αγκαλιά μου γεμάτη ...η μουσική χαμογελιάρικη ... και εκεί πάνω τσάκωσα τον εαυτό μου!!!


...τον τσάκωσα να έχει αρχίσει να φέρεται σαν ....χαζογκόμενα!!

Συνειδητοποίησα ότι κάτι με προβλημάτιζε αλλά δεν ήξερα τι ...ότι δεν μπορούσα να απολαύσω ούτε να ζήσω τη στιγμή μου επειδή κάτι μου αποσπούσε την προσοχή αλλά δεν ήξερα τί ... ήθελα κάτι, αλλά δεν ήξερα τι.

Ακριβώς όπως η χαζογκόμενα που το μόνο που ξέρει να απαντά είναι "Ε δεν ξέρω!!" .. βρε τι έχεις , τι θέλεις, τι δεν θέλεις, τι σου αρέσει, τι όχι ...σε όλα ..."Ε, δεν ξέρω σου λεω!!" και συ να τρως στη μαπα την ξυνισμένη φάτσα της!!

..ευτυχώς εγω το πρόλαβα εν τη γενέση του το φαινόμενο!!

Είχα το αμάξι καλοστημένο και μόλις προχθές ρυθμισμένο (ρήμαζε!!) ..τη δουλειά στρωμένη και μια γυναίκα τέλεια να περιμένει ...και καθόμουν και χαλιόμουν για κάτι που δεν ηξερα τι ακριβώς είναι;!!!

Την απάντηση την φώναξα και ήταν ακριβώς η ίδια που δίνω σε όλες τις χαζογκόμενες ...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!!

Το Ibizaκι ούρλιαξε (..υπάρχει ακόμη η λαστιχιά! πηγαίνοντας για καλοχώρι..) η μουσική δυνάμωσε, το παράθυρο κατέβηκε και δεν με νοιάζει πως ζήσανε αυτοί ..

..αλλά εμείς καλύτερα!!

ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!