Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

fire at will !!



..το πρόσταγμα
ΠΥΡ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ!!

..ακούγεται από τον ανώτερο όταν όλα έχουν τελειώσει ...

..είτε αισίως, είτε απαισίως ...

Είτε : " Μάγκες μου!! Τέτοιο χουνέρι που τους έκανα, θα κάνουν χιλιάδες χρόνια να το χωνέψουν!! Τους πήραμε τα σώβρακα χωρίς να κινδυνεύσουν ούτε καν τα νύχια μας!! Παίξτε με ότι απόμεινε απο δαύτους και γω παω να ρίξω κάναν υπνάκο γιατί άρχισα να βαριέμαι!

Είτε: "Κολλητοί! οι συνθήκες και οι περιστάσεις, δεν άφησαν το εμπνευσμένο μου σχέδιο να αποδώσει και οι οχτροί μας πήραν φαλάγγι και μας την πέφτουν από παντού! ..το λοιπόν, καθότι και εφόσον δεν μου βγήκε, τώρα κάντε ότι καταλαβαίνετε από μόνοι σας και ο σώζων εαυτόν σωθήτω !! ..εγω την κάνω ..καλή τύχη! (.. ρε κάτι μου θυμίζει ..κάτι μου θυμίζει.. )

..η πρώτη περίπτωσης ..ζήτημα να έχει συμβεί καμιά δεκαριά φορές στα χρονικά ... συναντάται πλέον μόνον στον σινεμά.

..η δεύτερη όμως;.. !!

..στην δεύτερη αγαπητοί εξοργισμένοι συναγωνιστές, καλό είναι να έχεις κάτι για να ανοίξεις πυρ, και το πιο βασικό ... να έχεις βούληση!

αλλιώς ... εκεί που βάραγες τόσα χρόνια!! στου καραγκιόζη!!

Άηντα μάγκες!!

Καλό βόλι!!




2 σχόλια:

dsquared είπε...

Καλο στοχο να λες!

DIN

Stamskoup είπε...

..Στόχο θα βρεις μια χαρά Din!! Έχουν μαζευτεί σαν τα κοράκια και περιμένουν να φάνε ...και πέτρα να πετάξεις ..θα φας 5-6 !!

(..πολύ χαρηκα που σε ξανακουσα ..για να ξαναοργανωνόμαστε στα blog μας!)