Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Η ρουτίνα της Ελπίδας ...


THAT 'S A ROUTINE Sister !!

..μιλούσαμε με την Δανάη, ο καθένας από τη δουλειά του ...
- Τι λέει άλλο.. όλα καλά; ..ρώτησε κάποια στιγμή το water girl
- Οχι όλα ....τα μισά ! " ..απαντάω εγώ
- Τα άλλα μισά ποιά είναι ;!"
- Τα σπαστικά, τα συνηθισμένα, τα καθημερινά "
- Εντάξει είσαι τότε ..όλη έχουμε την ρουτίνα μας"!!

Νά 'ξερες τι είπες Δανάη εκείνη τη στιγμή!! ..αν ήμουν Cartoon θα έβλεπες και τον γλόμπο να ανάβει πάνω από το κεφάλι μου!!

Ναί ρε συ!! έχω και μια ρουτίνα αχρησιμοποίητη σχεδόν!

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΡΟΥΤΙΝΑ. ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!! ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΡΕΚΛΙ Full extra ΜΕ ΑΠ' ΟΛΑ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ!

- Τι γράφεις ρε συ! ..οι άλλοι πουλάν ελπίδες .. εσύ πασάρεις ρουτίνες;!!"

..κανείς δεν ελπίζει πια σε τίποτα Δανάη ..και μη βλέπεις εμένα και σένα ..το εμπόριο ελπίδας είναι σε ύφεση .. είναι πανάκριβες οι ελπίδες και δεν φτάνουν για όλους!

..μια καλή ρουτίνα είναι αυτό που κυνηγάν και επιδιώκουν όλοι πια .. και για να παραμυθιάζονται χάσκουν και μπανίζουν τις ρουτίνες των άλλων στην TV

..οπότε ..γιατί να μην πουλήσω την δική μου που την έχω και κάθεται έτσι!!

ΔΩΡΟ ΚΑΜΙΑ 30ΑΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΡΟΥΤΙΝΙΑΖΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!

Υ.Γ. κάποτε προσπάθησα και ΄γω να ρουτινευτώ (..κατά το "Νοικοκυρευτώ") αλλά δεν μου βγαίνει με τίποτα !! ..μια χαρά έχω συνηθίσει την αστάθή ισορροπία !

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ! Υπάρχουν και χειρότερα: να ΜΗΝ έχεις ούτε ρουτίνα να πουλήσεις! Τελικά ποιος είναι σε καλύτερη μοίρα? Αυτός που έχει ρουτίνα και μπορεί έστω να την πουλήσει, ή αυτός που δεν έχει ρουτίνα κι άρα ούτε να την πουλήσει δε μπορεί?
Τροφή για σκέψη για να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα.

Σματς. (αυτό ήταν φιλί)

Stamskoup είπε...

Δανάη ...εδώ δίνουμε την δικιά μας κοψοχρονιά να την ξεφορτωθούμε! ..αρά το να μην έχεις ρουτίνα είναι το ζητούμενο ..κι όποιος αντέξει!

..Σμούτς! (..κι αυτό φιλί ήταν!)