Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

o-Bamy!!

" Γιατι χαιρεται ο κόσμος, και χαμογελά, πατέρα!!"

...είχα πεί να μην ασχολούμαι με μαλ..κιες,
αλλά ΜΕ ΤΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΛΟΓΥΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΩ!!

..
ευτυχισμένοι άνθρωποι! αισιόδοξοι και γεμάτοι ελπίδα για το μέλλον! Παντού τριγύρω μου .. σήμερα ακόμη σήμερα και μετά όλα θα αλλάξουν! θα βγεί ο Καραμπουζουκλής ο μάγκας και θα τους γαμ..ήσει όλους τους κακούς!! Θα τελειώσει και η κρίση, θα φαν καλά και οι οχτροί μας, θα δούμε μια άσπρη μέρα (..sorry, ώρες ώρες φαίνομαι ρατσιστής, αλλά δεν είμαι!! να το ξέρετε!!) ρε αδερφέ!!

..και τώρα μερικά ερωτήματα που ξεφύτρωσαν (δεν το ραντίζω με ζιζανιοκτόνα) στο φτωχό και ακαλιέργητο μυαλό μου ...
α) υπήρχε περίπτωση το σύστημα να αφήσει κανέναν "δε μασάω τίποτα", να φτάσει εκεί που έφτασε ο black rider ??
β) όσους έχω ρωτήσει "και τι ακριβώς πρεσβέυει το μελαχρινό "αγκόρι" ? μου απαντάν με παπαριές του τύπου "είναι η αλλαγή, η ανάγκη για επανακαθορισμό προτεραιοτήτων, αυτός τα βλέπει αλλιώς" ... εγώ πάντως αυτό που ξέρω είναι ... άσε καλύτερα..

τέλος πάντων για να μη γεμίζουμε την αλφαβήτα
εύχομαι σε όλα τα αγαπητά χαϊβάνια... ή μάλλον.. Low βάνια (Lowβάνι = κάτω και απο το Highβάνι) καλή επιτυχία στον ιερό σκοπό τους..

Συνεχίστε να γλύφετε την καραμέλα.. αλλά προσέξτε μην χαλάσετε κανα δόντι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: