Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Ο κύριος μεθ' ημών!

ΑΜΗΝ!!
..Το είδα να γίνεται και αυτό τη διάρκεια της μικρής ταπεινής ζωής μου!
ο τόπος : Kitchen Bar πριν απο μια βδομάδα περίπου
ο χώρος : το διπλανό τραπέζι
το γεγονός:
σκάει μύτη ο τύπος με την τύπα, κάθονται και αφού βολεύουν τα σαρκία τους,
ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ Α Γ Ι Α Γ Ρ Α Φ Η !!!!! φάτσα κάρτα στο τραπέζι ανάμεσα σ' αυτόν και την γκόμενα!!!
..ο StamSkoup παγωτό!!! ...η ροή του χυμού έχει σταματήσει μέσα απο το καλαμάκι και τα βλέφαρα σταμάτησαν να ανοιγοκλείνουν μη τυχόν και χάσουν κανένα καρέ απο το έπος που διαδραματίζεται μπροστά μου!!
..τελικά συνέχισαν να μιλάνε περι ανέμων και υδάτων ΧΩΡΙΣ να ανοιχτεί ο λόγος του θεου ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!! μέχρι που έφυγα!
..Ρε τι παιχτηκε!! σκεφτόμαν, εγώ!!
και άρχισα να υποθέτω τι μπορεί να σήμαινε αυτό!
- "Κοίτα Βηθλεεμ, είσαι πολύ καλό κορίτσι, το ξέρεις, αλλά .. να ..γκόμενα ο θεος να σε κάνει!!"
ή
-" ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΑΛΙ !!! ..και πρόσεξε καλά!! κρίνεσαι απο τον Θεο!! απιστη!!"
ή
"Δεν παω πουθενά χωρίς τον λόγο του Θεού!!" (που μάλλον είναι και η πιθανότερη εξήγηση!

ΡΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΜΕ!!! Αμα συνεχίσετε έτσι δεν τη γλιτώνουμε! Θα μας βομβαρδίσουν οι Αμερικάνοι!! Παλιο Ταλιμπάν!!
(..πάντως σαν μέθοδο για γκομενάκια δεν είχε περάσει απο το μυαλό μου...αμα δουλεύει να πάρω και 'γω τίποτα βίους των αγίων.. είναι και μικροί και χωράν άνετα στην τσέπα!!)

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Εγω παντως, στο kitchen bar εχω γινει πολυ ενθερμος χριστιανος. Μολις ειδα τις τιμες, σταυροκοπιομουν διαρκως και ειπα μια ντουζινα "κυριε ελεησον"