Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Σινεμας

                                                                   ..ρε τι θα γίνει με τους σινεμαδες σας!!

   ..άντεξα, άντεξα άλλα πόσο θ' αντέξω!! 

          σαν να έχει παραγίνει το κακό με τον κινηματΟγραφο..και μιλάω για τα τελευταία χρόνια συνολικά.. θα αναφερθώ παρακάτω για την ποιότητα των θεαμάτων..αυτό που μου τη σπάει άμεσα, κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση είναι πως την έχουν δει όλοι σινεφίλ και δε λεν να ξεκουνήσουν τον κώλο τους απο τα κόκκινα (αναπαυτικά ΔΕΝ είναι!!) καθισματάκια, τα μάτια τους απο το πανί και τα χέρια τους απο pop - corn..

           ΡΕ, ΑΕΙ ΒΓΕΙΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΕΞΩ !! ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΙΠΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΚΩΛΟΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ, ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ; 

        ..τρελή ανακάλυψη ο σινεμάς που λέτε κολητοί.. έδωσε την ευκαιρία στον κάθε υποχόνδριο,  αγοραφοβικό και αντικοινωνικό μαλ..κα (-κω) να χώνεται μες τα σκοτάδια ολομόναχος και να λέει στον εαυτό του : ωραια ! βγηκαμε και απόψε!! και να θεωρεί ότι είναι απόλυτα φυσιολογικός (έχω υπόψη μου ΠΑΡΑ πολλούς νοματαίους, ολομόναχους υπ' ευθύνη τους, που είναι σπιτι - δουλειά - σινεμά 3-4 φορές τη βδομάδα και το παίζουν άνετοι!)

                   ΤΙ ΒΓΗΚΕΣ ΡΕ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑ!!

   ..και περνά ο καιρός, και περνούν τα χρόνια και βολευόμαστε με εμπειρίες αγοραστές, ζωές άλλων, απόψεις "ειδικών" ..

   ..τι θλιβερό που έχει καταντήσει.. όσο παει και περισσότερος κόσμος (και ειδικά νέοι) να ακούγονται να λένε "τι θα κάνουμε απόψε; ..πάμε κάνα σινεμά;"

   ..όσο για τα έργα... ή η απόλυτη αμερικανιά (του στυλ "Η ΕΚΡΗΞΗ Νο2!!") για την οποία δεν θα αναφερθώ περισσότερο ή η απόλυτη ευρωπαϊκή μαλακία τους στυλ " οι αιμοροϊδες του κυρίου Τζιλ" και οι εξαιρέσεις στον κανόνα αναφέρονται πάντα σε γεγονότα του παρελθόντος (..γιατί το παρόν ποιόν να εμπνεύσει). Και έχουμε καταλήξει να γράφονται κριτικές (..έχει βρωμίσει ο τόπος κριτικές και κριτικούς σινεμάδων) για το πόσο αριστοτεχνικά χειρίζεται ο τάδε σερβοκροάτης σκηνοθέτης το μονοπλάνο ή για τον αμφισβητούμενο τρόπο με τον οποίο ο Ιρανός σκηνοθέτης προβάλλει τα προφίλ των ηρώων του ..

           ΡΕ ΔΕ ΓΑΜ..ΙΕΣΤΕ ΛΕΩ 'ΓΩ!!!  ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡ..ΙΕΣ ΣΑΣ!!

   ..κάντε καμιά σοβαρή ταινία να μου δείξει ένα πρόβλημα και να μου δώσει μια διέξοδο (..βαρέθηκα να μου δείχνουν προβλήματα άλλων.. έχω τα δικά μου και είναι καλύτερα), κάντε κάτι που θα με ψυχαγωγήσει (με την αρχαία ελληνική έννοια) ..να παω να το δω.. και όχι .."Η ιστορία δυο εσκιμώων λαθρομεταναστών στην πορτογαλια του 1998 όπου μέσα απο τις δυσκολίες της ζωής ανακαλύπτουν τον αμοιβαίο τους έρωτα (..ΟΧΙ άλλα πουστράκια!! ΦΤΑΝΕΙ!)  

     ..ελπίζω να μην σας έπρηξα, αν όμως παρ' ελπίδα το έκανα σας ζητώ συγνώμη και για να επανορθώσω, σας ενημερώνω ότι σήμερα παίζει ένα πολύ συμπαθητικό εργάκι στο...

  (Υ.Γ. προσωπικά βλέπω καμιά δεκαριά έργα όλο τον χρόνο, απο τα οποία, αν και λεω ότι τα επιλέγω προσεκτικά, τα 4 είναι μούφες, τα άλλα 3 αδιάφορα, δυο μου κάνουν εντύπωση και 1 μου μένει.. τελευταίο στη σειρά,  το "ΚΥΜΑ" δείτε το και αν σας κάνει μεγάλη εντύπωση, του στύλ "ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ!! ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕΣ!!" ..τότε έχετε πρόβλημα.. )

   Υ.Γ. 2 Δεν αναφέρομαι καθόλου στο Φεστιβάλ (..αν και μάλλον ΠΟΥΣΤΙΒΑΛ θα έπρεπε να το λενε) καθώς αυτό αναφέρεται και αφορά δουλειές και απόψεις κινηματογραφιστών που θεωρούνται πρωτοπόροι, άμα γουσταίρνεις πολύ πας και τα βλέπεις.. στο κανονικό, το εμπορικό σινεμα αναφέρομαι

2 σχόλια:

Poulman είπε...

Ηταν καποτε ενας κρητικος κινηματογραφου και ενας ποντιος πιλοτος!!! Χαχαχαχ!!!
Εμενα μου αρεσουν τα Ιαπωνικα θριλερ!!!
Αληθεια, ΓΙΑΤΙ θα πρεπει να τρωμε ΜΟΝΟ ποπκορν μεσα στην αιθουσα;
Χαθηκε ο παστουρμας;;;
Και γιατι να το αγορασω απο εκει;
Εγω γουσταρω να παρω μαζι μου το ταπερ με τους κεφτεδες, να κατσω τελευταια σειρα μπροστα στο διαδρομο και αν μου γλιστρησει ο κιοφτες απο το πιρουνι, να κατρακυλησει και να σκασει στο πανι προβολης!!! Χαχαχα.
Καποτε παντως, ειχα κατσει πρωτη σειρα και ειχε πολλη πλακα.
Εγω διαβαζα μονο τους υποτιτλους, ο αδερφος μου -που καθοταν αριστερα μου- εβλεπε το αριστερο τμημα της οθονης, η αδερφη μου -στα δεξια- εβλεπε το δεξι και οταν τελειωσε η ταινια, βγηκαμε εξω και συνθεσαμε αυτα που κοιτουσαμε ωστε να καταλαβουμε τι ειδαμε τελικα!!!
Σοβαρα -οσο μπορω- αναφερω ομως οτι στον κιναιδοματογραφο μου τη σπανε 2-3 πραγματα:
-Που δεν εχει λεκανες τουαλετας αντι για καθισματα, ωστε να μη σηκωνεται καθε τρεις και λιγο ο διπλανος που'χει συχνοουρια με αποτελεσμα να βλεπω πιο συχνα τον ιδιο παρα την ταινια.
-Γιατι πρεπει παντα αυτος που θα κατσει στην πιο μεσα θεση να ερχεται οταν αρχισει η ταινια.
-Μου τη δινει που ο πισινος (με ολη την εννοια της λεξης) ακουμπαει τις ποδαρες του στην πλατη του καθισματος μου και μαλιστα την κλωτσαει με τεμπο σε ρυθμο χεβι μεταλ.
-Γιατι πρεπει οι μαναδες να φερνουν τα κωλοπαιδακια τους σε ΚΑΘΕ ταινια, ακομη και στο χειροτερο θριλερ;

Παντως, οπως καταντησαμε, το να βγει καποιος στο σινεμα στις μερες μας ειναι ΟΝΤΩΣ εξοδος.
Για σκεψου και τον μυκητα (κοινως μουχλα) που κανει μια βολτα το πολυ ως το βιντεοκλαμπ και την βγαζει στο σπιτι.
Σκεψου -επισης- τον αλλο, τον πιο μεγαλο μαλαξ που δεν βγαινει καν απο το σπιτι και κατεβαζει τις ταινιες απο το ιντερνετ.
Ακομη χειροτερα, να σου θυμισω και την κλινικα αθεραπευτη περιπτωση του φανατικου οπαδου του αρχαιοποντιακου θεου Αυναν, που χρωσταει 76 δοσεις για μια τηλεοραση (κρυο)πλασματος 58 ιντσων, που την εχει μεσα σ'ενα "σαλονι" 2Χ2 στην γκαρσονιερα του.

Ζητω το σινε Λαϊκον!!! ;)

Stamskoup είπε...

..ΚΑΛΑ ΡΕ !! ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΟΛ' ΑΥΤΑ!!!
..κάτι πρέπει να κάνω για να σε σωσω ..