Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

sex and drugs and rock & roll !


Ian Dury and the Blockheads "Sex and Drugs and Rock & Roll"
..όλα σωστά ρε Ian .. εκτός απ' το μεσαίο ...
..παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών σήμερα... να θυμηθώ να ευχηθώ σε όσους θα μου ζητήσουν "ένα ευρώ ρε φιλαράκι, μήπως σου περισσεύει;" ..αλλά τι φταιν και αυτοί ..
..σε άλλους θα πρέπει να ευχηθώ τα σιχτίρια ...
...και ένα ανέκδοτο

" Ήταν ένας χασικλής ένας κοκαϊνομανής και ένα πρεζόνι στην έρημο και περιφερόταν διψασμένοι, πεινασμένοι κτλ. Κλασικά, πέφτουν σε ένα λυχνάρι, το τρίβουν βγαίνει το τζίνι, τους βλέπει και λέει:
- αφού είστε τρείς αντιστοιχεί μια ευχή στον καθένα. Λοιπόν σας ακούω
- Εμένα κολλητέ θέλω να με πας στον μπαχτσε του Bob Marley..
..λεει ο χασικλής και ..τσαφ ! νάσου κάτω απο κάτι καναβουριές σαν πλατάνια!!
-Εμένα φίλε θέλω να μου κάνεις μια παραλία κόκα και να μου δώσεις και ένα καλαμάκι..
..λέει ο κοκαϊνομανης και ...σνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιφφφφφ!!

-Εσυ καλέ μου φίλε τι θα επιθυμούσες;
..ρωτά το τζίνι και το πρεζόνι..
και εκείνο κομμάτια απαντά..
- φφ.. φιλαράκι μήπως σου βρίσκεται ένα ευρώ;!!

..

1 σχόλιο:

Poulman είπε...

Ειναι πολυ καλες αυτες οι παγκοσμιες μερες κατα των ναρκωτικων, κατα του AIDS κλπ κλπ κλπ.
Ολος ο κοσμος θυμαται για μια μερα πως κατι πρεπει να κανει γι'αυτα τα προβληματα της κοινωνιας μας. Και το κανει... τα ξεχναει!