Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Οδηγίες Χρήσης ...

..δεν είμαι εγω για τέτοια ..

..ένιωθα λίγο περίεργα προχθές, και έπιασα να διαβάσω ξανά τις οδηγίες χρήσης

..τις δικές μου ..

..όπως είχαν παραδοθεί στην μητέρα μου πριν από σχεδόν 32 χρόνια ..

"Συγχαρητήρια! Ένας Stamskoup μοντέλο 1978 (Β' εξάμηνο) είναι πλέον στην διάθεση σας. Με την κατάλληλη χρήση ...... κτλ ... κτλ ... κτλ ...

..φτάνοντας στο κεφάλαιο "ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ" ..βρήκα αυτό που έψαχνα!

Στην παράγραφο 3 έγραφε με μεγάλα κόκκινα γράμματα...

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
το παρόν μοντέλο, ΔΕΝ είναι σχεδιασμένο με σκοπό την απόκτηση χρημάτων!!
Μακροχρόνια λειτουργία του σε συνθήκες "ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ" μπορεί να επιφέρει σοβαρότατες δυσλειτουργίες και βλάβες στον ψυχισμό του (Βλ. κεφάλαιο "ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ").


..κοίτα να δεις ! ..έχουν βαλθεί όλοι τους να με χαλάσουνε!

λέω να μην τους κάνω το χατήρι..

..για ... ρίχτε μια ματιά και στις δικές σας οδηγίες χρήσης ...


2 σχόλια:

ria είπε...

εξαιρετικό!
μου έφτιαξε το βράδυ!

Stamskoup είπε...

..καιρός να αρχίσουμε να πηγαίνουμε by the Book Ria ...our book !!
..ξεκίνα να φτιάχνεις όλα τα βράδια σου! τα εργαλεία τα έχεις..
(..εμένα μου λείπουν μερικά ..αλλά θα πέσει η πατέντα σύννεφο!)