Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

..όλα θα πάνε καλα !!



..still nobody's underdog ...too late to become an underdog


..στο τέλος θα ορθοποδήσουμε ξανά ...ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
..λένε, και μπορεί να το πιστεύουν κιόλας ... μάλλον το πιστεύουν κιόλας .. είναι το μόνο που μπορούν πλέον να κάνουν ...να το πιστεύουν κιόλας ...

..όλοι

.. δημοσιογράφοι που όταν ο γιαλός ήταν θεόστραβος καναν αναλύσεις για τον Ομπάμα και χαιρόταν για τα ποδόσφαιρα. Ανίκανοι να αντιληφθούν αυτό που ερχόταν ..ανίκανοι να αντιληφθούν αυτό που έρχεται.
..θείτσες που χαντακώθηκαν ανεπιστρεπτί για επιπλωμένο διαμέρισμα και trendy αμαξάκι
..κομματόσκυλα εθισμένα στα κομματο friskies που έχουν ξεχάσει πια πως να βρισκουν μόνα τους το φαϊ τους ..
..παιδάκια 20κάτι χρονών διψασμένα να ζήσουν τη ζωή ... που τους δείχνει η τηλεόραση

όμως ...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ

.."καλά" πήγαινε .. "καλά" περνούσατε .. "καλά" νιώθατε, όσο κάνατε την παλαβή

..οχι πια ...

έπαψε να γυρίζει ο κόσμος γύρω από τον κώλο σας ... αυτό που τον τριγύριζε, τελικά δεν ήταν ο κόσμος.
..και θα πρεπε να ξέρετε, μεγάλα παιδιά είστε, ότι όσοι τριγυρίζουν τον κώλο σας ... δεν τριγυρίζουν εσας ...μόνο τον κώλο σας

..δεν έχω σπίτι ..δεν έχω δάνεια .. δεν είμαι υπάλληλος ..
..δεν έχω κατι να παει "καλα", εχω να παω και αλλού από εκεί που θα παν εσας..

οπότε ...
..κόφτε την κλάψα ... με ενοχλείτε
ΤΙΠΟΤΑ δεν θα παει καλά είπαμε
..όλα θα παν όπως πρέπει ..




Δεν υπάρχουν σχόλια: