Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

..εγω, γιατί ρε γαμωτ...



...είχα πάει παει τις Pro Alles σε κάτι Goodys (..πεθυμήσει λίγο αφρολέξ ρε αδερφάκι μου!) και εκεί που κατασπάραζα την μούφα μου, πέφτει το μάτι μου στην τελεόρασις και βλέπω (ολόκληρο) το παραπάνω βιντεοκλιπάκι...
(επειδή εδώ δεν το δείχνουν όλο, ακούστε το storry.. ένας λάκης που το παίζει και πολύ ανετος, οδηγά ένα μηχανάκι (ένα παρτάλι) στην ερημιά και αυτό αρχιναέι να του κάνει ιστορίες.. και παφ και τσαφ και τσουφ, και τέλος πάντων του σβήνει σε ένα ξέφωτο που έχει στημένο η γκόμενα (ο θεος και ο αλλαχ μαζί να την κάνουν γκόμενα!) ένα τροχόσπιτο και ένα αμάξι (..ΔΕΝ ξέρω τι γύρευε μεσ' την ερημιά!) και μόλις τον βλέπει να φτάνει με το χαλασμένο μηχανάκι του, αρχίζει να τραγουδά σαν ανικανοποίητο κουνάβι... αλλά δεν είν' αυτό το θέμα μας..)
...προβληματίστηκα ...έπεσα σε βαθιά περισυλλογή ..
"ΡΕ γαμωτ.." σκέφτηκα
"Τόσα χρόνια που οδηγώ μηχανή, έχω βαρεθεί να μένω..."

"έχω μείνει πάνω απο 40 φορές... εντάξει τις μισες απο βενζίνη (..όλο λεω θα μου φτάσει, αλλά δεν..) .. αλλες τόσες απο λάστιχο.. κάμποσες απο μπαταρία, και αρκετές από τις πιο ηλίθιες βλάβες στον γαλαξία.. ε, ρε και αν εχω σπρωξει!!"

"και μαλιστα τις περισσότερες, να μην πω όλες, σε κάτι ερημιές... για σεμινάριο!! Πίσω από τον ήλιο!!¨
...αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...

" ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΝΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ ΞΕΚΑΡΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ, ΝΤΥΜΕΝΟ ΣΑΝ ΞΕΝΤΥΜΕΝΟ.. ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ 'ΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ "STAY WITH ME STRANGER !!!"

..μάλλον μούφες μας πουλάν στα έργα και στα βιντεοκλιπ! γιατί αλλιώς δεν μπορεί! με την συχνότητα που μένω, θα μου είχε τύχει και μένα!!

..και μάλιστα μένω και με καλές μηχανές (όχι κανα παλιοπαπί!) και με δερμάτινα και αξυρισιές και απ' όλα. . αλλά.. τίποτα!!
..το πολύ πολύ να είναι τίποτα βενζινάδες μετά απο 4 χιλιόμετρα σπρώξιμο και αυτό ηταν (..άλλο ψέμα αυτό με τις όμορφες βενζινούδες που μας πουλαν στα έργα!!! Ρε αμα είναι αστέρι η γκόμενα, βενζινού θα κάτσει να μείνει ;!!!)

...τελικά δεν το εφαγα το σάντουιτς... πήρα την μηχανή μου και έφυγα...
...και στον δρόμο είπα... ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΕΙΝΩ ΠΟΤΕ!!

Υ.Γ. η τσουλήθρα στο videάκι λέγεται Rihanna (..άκου εκεί Rihanna!! όχι, Sultana!!) και είναι πολύ διάσημο πιρπιτσόλι(..πολύ το πατσολί! αυτή αμα την πετούσες στην τρούμπα θα τρόμαζε η τοπική χλωρίδα και πανίδα!) , σε βαθμό μάλιστα να κάνει βιντεοκλίπ με τον άλλον τον πουστόφλωρα τον Jastin Timberlake!! ..άυτά έτσι για να ξέρετε! (..εγώ τα έμαθα ψάχνωντας το βιντεάκι που είχα δει στα Goodys)

Υ.Γ.2 Για πρωτοχρονιά λέω να κατέβω Πελλοπόνησο με την μηχανή μου, αν κάποια αιθέρια ύπαρξη σκοπεύει να την βγάλει με κάνα τροχόσπιτο ή να περιπλανιέται ασκόπως σε καμιά ερημιά στο ενδιάμεσο, ας ενημερώσει!

Υ.Γ ..και για όσους δεν πιστεύετε!!



1 σχόλιο:

Ντη είπε...

..και εμάς ποιός μας λέει ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου που φαίνεται στο φόντο της φώτος δεν ήταν Η ΟΔΗΓΟΣ,μια αιθέρια ύπαρξη που κατέβηκε και σε βοήθησε?
άντε ρε,που δεν μας δίνεις τα μεταγενέστερα φωτοντοκούμεντα και γκρινιάζεις..